loddebolten Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 lurte på om det er nødvendig å ta ut hele hovedkortet for å få skikkelig "flatt" underlag osv...hva gjør dere ...??skal sette på en XP3200 og en Volcano 12...på et Asus a7n8x deluxe...
C4STOR Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Ta ut HK'et, eller hvis du har et romslig kabinett så kan du legge det på siden
Rikky Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Du trenger ikke å ta ut hovedkortet med mindre du skal montere en kjøler som krever dette.
Pels Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hket kommer nok ikke til å brekke.. Litt unødvendig å ta ut hele greia
eLecky Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Lurest å ta ut HK, lett å knekke kjernen på prosessoren ellers...
Kevlar Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hehe, knekke kjernen.. artig ordvalg Pleier å ta ut hk jeg, så det ikke blir noe kluss
Thel Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hehe, knekke kjernen.. artig ordvalg Pleier å ta ut hk jeg, så det ikke blir noe kluss jepp, best å være på den sikre siden ja
loddebolten Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 okei...da tror jeg det tryggeste er å ta det ut selv om det blir mere jobb...takker....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå