Gå til innhold

Får bare feil i ghost, kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke noen som kan hjelpe meg? Får ny disk i hus nå, og vil derfor klone partisjonen så jeg slipper å stresse for mye når jeg skal sitte opp den nye disken igjen.

Er desperat etter å finne en løsning.

Skrevet

har en, lag en ghost disk boot med den og lagre ghost filen du får ut på en disk som ikke skal tas backup av.

Symantec har jo en kjempefin side for å finne løsningne på div problemer, sjekk ut den også

Skrevet
www.symantec.com

Står utrolig bra forklart.

Javel, hvor da? Har du en direkte link som løser mitt problem blir jeg meget glad.

Har prøvd å reinstalere ghost uten at det hjelper, og filen som feilmeldingen sier at mangler ligger der den skal.

Er ikke så enkelt å starte opp med ghost cden for å legge inn imaget når jeg ikke får laget imaget engang.

Skrevet

Har du vurdert å gjøre som Admin'c foreslår? Lag en Ghost boot floppy (Ghost Boot Wizard) og kjør direkte i DOS. Da slipper du å tenke på virtuelle volumer, som vel bare er for å boote DOS uansett.

I Ghost velger du Local - Partition - To image. Og så trenger du en plass å legge filen, enten har du en annen disk/partisjon eller du brenner direkte til DVD/CD.

Skrevet

Problemet mitt er at i Norton Ghost 9 så finner jeg ikke valget om å lage en ghost boot floppy. Tror jeg går til bake til norton ghost 2003 fram til jeg finner en løsning på dette.

Cden skal være bootbar, noe den ikke er. Lest litt rundt, og viser seg at dette har hvert et problem med drive image 7 også, uten at jeg har funnet noen løsning på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...