e321 Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 skal brenne noen film filer som skal spilles av på vanlig dvd spiller. Lurer på hva jeg skal velge av dvd-r eller dvd+r...
JohnRichard Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 DVD- har best kompatibilitet, men DVD+ med bitsetting har enda bedre. Min DVD spiller tar fint DVD+ uten bitsetting, og siden jeg anser DVD+ som ett bedre format, syne sjeg du bør velge DVD+ Bruk kvalitetsmedia uansett format, så slipper du hakking på slutten av filmene dersom de tar opp hele platen.
e321 Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 tror jeg går for dvd - da. Synd hvis jeg finner ut at de ikke funker
Frekkas Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Sjekk hva spilleren støtter først da. Finner det på http://www.videohelp.com/
ull2000 Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 DVD - er et teknisk dårligere format, så vil absolutt anbefalle DVD+. Bitsetting er å sette en enkelt bit som identifiserer om platen er DVD-ROM eller DVD+-R. Da vil avspillere tro at det er en presset plate, som gir den beste kompabiliteten. Mange brennere (f.eks. LiteOn sine) støtter dette. Dette går bare ann å endre på + plater for på - plater er den satt fra fabrikken.
Popobawa Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hvis han har en veldig gammel spiller så kan han ikke bruke noe annet enn Dvd-. Foreslår det samme som Frekkas. Sjekk hva spilleren din tar. Det er det beste. Da er du helt sikker.
e321 Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 da tar jeg en + da skal sjekke hva som står på den siden nå. Har en ganske ny JVC dvd spiller å brenner på den bærbare.
JohnRichard Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Kjøp deg en (eller en 10pk) av Verbatim DVD+R og test i spilleren din vel Funker det ikke kan du prøve DVD-R plate®. Dette er lurt å gjøre for du for eksempel gjør som meg og bestiller 200 plater av gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå