odds Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 hva skriver jeg i ledetekst for å få opp en melding fram på en annens maskin og f.eks åpne cd rommen til en annen maskin på lan?
FenrisC0de Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 eh, prøv å google det, jeg aner ikke ihvertfall.. tviler på at det funker med windows prompten for å si det slik..
odds Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 eller komunisere med en annen maskin på nettverket
darkness| Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 det forebeholder jeg meg retten til å la være å svare på siden du sikkret bare skal plage livet ut av en annen stakkars person
sumptrollet Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 hva skriver jeg i ledetekst for å få opp en melding fram på en annens maskin og f.eks åpne cd rommen til en annen maskin på lan? ssh foo ; eject /dev/cdrom
Lucas Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 skriv net send /domain "og din melding" men hvis du er på LAN med meg en gang BATer jeg deg !
espenfjo Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 hva skriver jeg i ledetekst for å få opp en melding fram på en annens maskin og f.eks åpne cd rommen til en annen maskin på lan? ssh foo ; eject /dev/cdrom
nerga Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 hva skriver jeg i ledetekst for å få opp en melding fram på en annens maskin og f.eks åpne cd rommen til en annen maskin på lan? ssh foo ; eject /dev/cdrom 2753393[/snapback] noen som kan lere meg det grunnleggende for ogplage livskiten av folk? plz jeg er helt noob jeg mener det jeg kan ingen ting nesten
Targa_PC Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 noen som kan lere meg det grunnleggende for ogplage livskiten av folk? plz jeg er helt noob jeg mener det jeg kan ingen ting nesten Skrivekunsten er ikke enkel men etter noen år på skolebenken kan det bedre seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå