eRr_0r Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 HEi, noen som kan hjelpe meg ut av rommet?
TST Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Du er nok nødt til å spesifisere spørsmålet ditt litt mer. Det er veldig vanskelig for oss å sette seg inn i problemet basert på så lite informasjon.
eRr_0r Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 Hvis du går på www.123spill.no ligger det et spill som heter "Blue Chamber", følger dere med? ok Det som er poenget med spillet er å komme seg ut av rommet... har noen klart dette? Hvis ja, så vennligst fortell hvordan...
Admin'c Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 1. penn i skuff 2. ark under stolpute 3. skriv på ark. 4. hent tube i rør på vegg 5. legg ark med help me inn og trykk på rød knapp 6. får igjen en lapp 7. trykk på høyre hjørne og så venstre og så bunnen på bilde, plukk opp yen 8. trykk på pennen mens yenen er merket for å skrive 9. ring help me 4357*63 og få ok 10. send penger i røret med tuben 11. lås opp døra tlf nummeret var vanskelig
LilleG Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Men åssen fikk du numberet? når jeg sendte arket for andre gang fikk jeg bare et dødings hode på den
STrat2k Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 hehe.. tenk litt på bokstaver på mobil og tlf o.s.v denne er den klar enkleste av dem som har blitt laga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå