Gå til innhold

catch-gamer members only server :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du har spilt med xeqtr?? :dribble:

jepp spillte en del tidligere i dag, da kom xeqtr inn å spillte. Det som er litt rått er at alle di kjente spiller der har vert 2stk fra clan-it der i dag + Dark alliance osv... har en kompis som var hjemme fra skolen i dag, da spillte element

Lenke til kommentar
Har spillt 4 timer i dag: her er lista :p

Drept XeqtR 5 ganger.

Drept Koston

Drept 2 stk fra clan it (husker ikke nick) PlZ tror jeg.

+++ andre "cpl" folk

:love:

INGEN WHINING,INGEN LAMING OG RUSH til 1000

w000w harru drept koston?? 1337 fra harstad liksom?? w00w *whant to touch eXploid*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
du har spilt med xeqtr?? :dribble:

Søskenbarnet mitt vant et lan med XeqtR i line-up'en. Han joinet mot at de betalte flybilletten hans da. Han sov på et gulv sammen med gjengen før lanet.

*sole seg i en annens glans*

Lenke til kommentar

faen! tror jeg har driti meg ut, spilte for et par dager sida på en catchgamer server på aim_map_usp, så så jeg en kar som kalte seg "Xeqtr_cu_on_lan"... selvfølgelig trodde jeg det bare var en nabb som fakenicka så jeg kalte meg da for moro skyld "elemeNt_cu_on_lan" :p så begynte han å spørre om jeg var ola (ola moum = elemeNt) og sånn, og det ble etterhvert en liten krangel... jeg kalte ham fakenicker og idiot som trodde han var Xeqtr osv... Xeqtr om du ser dette vil jeg be om unskylding for alt... beklager... :blush:

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar

Har spilt mot disse folka siden tidenes morgen, og har vel vært med på å slå alle sammen i klansammenheng, opp til flere ganger og... De er bare mennesker...

Ikke misforstå meg, jeg sier ikke at de suger, eller er dårlige på noen som helst måte, blir bare så latterlig måten folk kryper i støvet for dem på...

Spør bsl om han syntes det var fett å spille cw mot *host* *folk* på italy :p

Endret av Opacus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...