WipeOut- Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) http://www.catch-gamer.no/?module=news&f=single&newsId=199 Jeg syns dette her var max supert, me against XeqtR d e digg ... do u have any opinions? Endret 7. september 2004 av WipeOut- Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 du har spilt med xeqtr?? Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 du har spilt med xeqtr?? jepp spillte en del tidligere i dag, da kom xeqtr inn å spillte. Det som er litt rått er at alle di kjente spiller der har vert 2stk fra clan-it der i dag + Dark alliance osv... har en kompis som var hjemme fra skolen i dag, da spillte element Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Uuuuh.. Jeg har kniva BSL Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 hehe /me kniva dRAZ1w Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Dark alliance osv... Jaha? Btw, vedder på at det bare er på grunn av omtalen serverene fikk på csnu. Tøffingene henger på WaZ! Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 tviler jeg sterkt på......the prO`s henger på Catch-Gamer Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Dark alliance osv... Jaha? Btw, vedder på at det bare er på grunn av omtalen serverene fikk på csnu. Tøffingene henger på WaZ! omgz0r plz0r stfuz0r catch0r pwnsz0r j00z0r! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Dark alliance osv... Jaha? Btw, vedder på at det bare er på grunn av omtalen serverene fikk på csnu. Tøffingene henger på WaZ! omgz0r plz0r stfuz0r catch0r pwnsz0r j00z0r! w00t ze fuck? Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 tviler jeg sterkt på......the prO`s henger på Catch-Gamer Og Flore internett cafe pub server Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har spillt 4 timer i dag: her er lista Drept XeqtR 5 ganger. Drept Koston Drept 2 stk fra clan it (husker ikke nick) PlZ tror jeg. +++ andre "cpl" folk INGEN WHINING,INGEN LAMING OG RUSH til 1000 Lenke til kommentar
Treat Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) tøffingene henger på waz ja ;E eod. Endret 7. september 2004 av Treat Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har spillt 4 timer i dag: her er lista Drept XeqtR 5 ganger. Drept Koston Drept 2 stk fra clan it (husker ikke nick) PlZ tror jeg. +++ andre "cpl" folk INGEN WHINING,INGEN LAMING OG RUSH til 1000 w000w harru drept koston?? 1337 fra harstad liksom?? w00w *whant to touch eXploid* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 du har spilt med xeqtr?? Søskenbarnet mitt vant et lan med XeqtR i line-up'en. Han joinet mot at de betalte flybilletten hans da. Han sov på et gulv sammen med gjengen før lanet. *sole seg i en annens glans* Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 w000w harru drept koston?? 1337 fra harstad liksom?? w00w *whant to touch eXploid* Kjenner han litt også. Me og saus er gamle venner Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Synd at en må lokke med premier for å få folk til å spille på serverne sine da... Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Gir min støtte til Acme-Games. Bra servere, ikeno grining og masse admins som holder folk i tøylene. Om ikke cpl folka spiller der kunne jeg ikke gittt mer f.... i. www.acme-games.com Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) faen! tror jeg har driti meg ut, spilte for et par dager sida på en catchgamer server på aim_map_usp, så så jeg en kar som kalte seg "Xeqtr_cu_on_lan"... selvfølgelig trodde jeg det bare var en nabb som fakenicka så jeg kalte meg da for moro skyld "elemeNt_cu_on_lan" så begynte han å spørre om jeg var ola (ola moum = elemeNt) og sånn, og det ble etterhvert en liten krangel... jeg kalte ham fakenicker og idiot som trodde han var Xeqtr osv... Xeqtr om du ser dette vil jeg be om unskylding for alt... beklager... Endret 8. september 2004 av ZiroN Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Heldiggriser. Er pro folka dere spiller mot helt ûber? Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Har spilt mot disse folka siden tidenes morgen, og har vel vært med på å slå alle sammen i klansammenheng, opp til flere ganger og... De er bare mennesker... Ikke misforstå meg, jeg sier ikke at de suger, eller er dårlige på noen som helst måte, blir bare så latterlig måten folk kryper i støvet for dem på... Spør bsl om han syntes det var fett å spille cw mot *host* *folk* på italy Endret 8. september 2004 av Opacus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå