Gå til innhold

*slettet*


F.V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De derre støtavtakerne skal da ikke lede strøm? Trodde de var av et slags tremateriale elns jeg.

 

Nettbutikken trenger nok ikke erstatte disken din, da dette definitivt må sies å være brukerfeil.

Men de strikka skal da være gode etter bare et halvt år, så der har du noe du kan klage på. Tror uansett at det blir vanskelig å få erstatning for disken av microplex.

 

Det enkleste er vel å sende disken tilbake til nettbutikken og si at den ikke fungerte. Evt. kan du jo ta kontakt med nettbutikken (helst pr. telefon) og forklare saken, så hører du hva de sier.

 

 

 

Men for å være ærlig; du må nok bare godta at disken er tapt :cry:

Lenke til kommentar
Er i tvil om eg skal ringe eller ikkje. HD-en har vel ein verdi på ca 1k.

 

Det var nok ikkje harddisk-silenceren då. men eg finn ikkje feilen og det har skjedd to ganger.

Kjør en garantisak til på den. - For alt du vet er det en defekt disk.

 

(Og nei, du kan ikke kreve erstatning av Microplex for at varen deres evt har ødelagt den)

 

Men du må finne feilen før du prøver igjen ... få tak i noen gamle IDE disker gratis og begynn feilsøkingen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...