Gå til innhold

spørsmål til windows brukere ang kjøttkaker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallois, jeg og en kamerat har et heftig veddemål på gang. jeg påstår at folk som bruker win98 spiser flere kjøttkaker en folk som bruker winXP, og han omvendt! så spørsmålet er, Hvor mange kjøttkaker pleier du og spise? og åssen OS har du?

ps: Dette er ikke for og ødelegge eller "messe up" forumet på noen måte. det er et seriøst veddemål så ikke bli sint og få meg kicket / bannet fra forumet vær så snill! hilsen Anders aka: VeNoM ZorG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke du at her finnes en kategori som heter Søppel? Denne tråden hadde passet der! Dessuten er en så dårlig diskusjon at der ikke finnes noen svar på det.

Skrevet

Når jeg våknet i dag morges, var jeg overbevist om at det var et bunnivå av intellekt hos folk.. men det var det tydeligvis ikke!!

gunter.gif

[ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-05-07 18:35 ]

Skrevet

herlig diskusjon!!

jeg bruker W98, og spiser ca. 5 kjøttkaker i uka. (hvis du regner med hamburgere blir det vel nærmere 15.) :smile:

tror nok at folk som har 98 spiser flere kjøttkaker enn de med XP.

Skrevet

LOL! :lol:

Kjøttkaker og OS! Virkelig genial diskusjon detta her jah...

:lol: :lol: :lol: :lol:

Kjører forresten Win XP + Redhat...

"Bin Laden bor i en leilighet på Stovner -bekymret nabo"

small.jpg

[ Denne Melding var redigert av: [urban] på 2002-05-07 18:36 ]

Skrevet

hmm, fortsatt ingen tall. kanskje jeg skal informere om meg da: jeg bruker win98 og eter ca 3 kjøttkaker!

kom igjen folkens, hvor mange eter dere??

Skrevet

har ikke spist kjøttkaker siden jeg kvitta meg med windows jeg.

Slackware 8.0 + cola = sant

Tresprit

alle gode ting er tre

Skrevet

Sjukt innlegg men kan jo svare. Har køyrd win xp pro i 5 dagar og har køyrd win 98 2.ed til det. Eg åt min første kjøtkake i går på 6 år!. Er eigentleg kylling og fisk spiser!!

Men må innrømme at kjøtkaker er litt godt!!!!

Moa

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...