Gå til innhold

Installering av Netshop 1557 GLS


Clint

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha brukt maskinen i 2 dager må jeg bare si meg UTROLIG fornøyd. Stabil som et fjell, og rask. Skjermen er rå, og alt fungerer helt topp.

 

Det eneste jeg har å sette fingeren på er at det er litt slark i lokket(skjermen) i utslått stilling. Kanskje 1-2 cm. Ikke noen big deal, men litt kjipt. Men jeg vil ikke bytte da alt annet er perfekt. Ingen døde pixler eller andre feil.

 

Dere som har bestilt, gled dere!!!!

Lenke til kommentar

Nettopp fått min, med 1 stk lysende blå død pixel :thumbdown: . Ikke nok med det, får rare feil under XP installasjon. Den kjører filsjekk nesten hvergang jeg restarter. Filer blir korrupte. Prøvde å kjøre ati driver install, ved andre kjøring klagde den på korrupt cab fil, annen gang memory access. Mye tull med denne her ja.

Har ikke hatt bærbar før men er det normal at det er forskjell på lysstryken på skjermen, virker som det er mer lys i bunn av skjermen enn i toppen. Endrer jeg lysstryken blir det helt mørkt i toppen mens startlinja synes godt. Kan noen andre med 1557 bekrefte dette.

Lenke til kommentar

Det med lysstyrken er ikke noe problem på min maskin.. Hvilken type RAM har du på din? Jeg har 1 GB med Kingston på min. Fikk ingen problemer med installasjon.

 

Dette kan jo høres ut som RAM problemer.. Prøvd med en annen windowsplate?

 

Uansett, så skal ikke skjermen være slik.

 

Føler med deg i denne tunge stunden! Ta en tlf til Netshop...

Lenke til kommentar

Best å la Netshop gjera det ja. Om du fiklar og noko gjeng galt, så gjeld ikkje garantien.

 

@doffen24: Surt det der! Eg fekk ein død pixel på min LCD til stasjonær. Ellers har kundeservicen til Netshop vore upåklagelig i forhold til meg, så dei vil sikkert gjera det dei kan for å hjelpe deg. Det med skjermen din er ikkje normalt, og burde vera grunn nok til å bytte (om det ikkje er instillingar på PCn som forårsakar det).

Lenke til kommentar
Det eneste jeg har å sette fingeren på er at det er litt slark i lokket(skjermen) i utslått stilling. Kanskje 1-2 cm. Ikke noen big deal, men litt kjipt. Men jeg vil ikke bytte da alt annet er perfekt.

Den "slarken" er på alle 1557'ene. Vet ikke hvorfor, kanskje de tenkte det ville være lettere å få opp lokket hvis den var litt slakk? Det er ikke noe jeg bryr meg så mye om siden det skal være sånn.

Lenke til kommentar
Lenge leve "Hjem på døra"? :)

hehe, nei. kystbussen...

 

nå er eg oppe og går, og stort sett er førsteinntrykket veldig bra, men eg har likevel eit lite problem: skjermen.

 

skjermen er ujamn, og spesielt merker eg dette på bakgrunnen (standard winxp), kor det ikkje er naturleg flyt i fargane. dette kan kanskje skuldast drivarane, så eg skal prøva å installera omega-drivarane, for å sjå om det kanskje blir betre då.

 

satsar på det... :ermm:

Lenke til kommentar

nei, eg har ikkje det. tenkte eg skulle gjera det seinare i dag. eg har ikkje så mange avanserte spel, men eg tenkte å prøva mafia.

 

så langt verkar han veldig bra. eg har ikkje funne nokon av dei feila som andre slit med (tastatur, knappar osv).

 

Eg har funne 2 døde pixlar, men dei klarar eg ikkje å finna tilbake til nå :dontgetit:

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...