galskapen Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 (endret) jeg har satt sammen en pc av skrot fra en gjenvinningsstasjon(spurte om tillatelse om å ta), og litt andre deler jeg hadde... alt funker fint unntatt CD-spillern. jeg har skiftet kabler, prøvd en annen CD-spiller, men ingen ting vil virke.... hva er problemet folkens? ps. jeg vet ikke hva slags CD-spiller eller HK jeg har... ps2. strømforsyningen er på 145w.. er det for lite? Endret 6. september 2004 av galskapen
wichtom Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 kansje søke etter maskinvareforandringer.. så muli maskinen finner den selv. se på device manager om det er noen feilmeld.
galskapen Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 det som er rart er at når jeg går inn på "min datamaskin", så vises ikke D:\
wichtom Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 det som er rart er at når jeg går inn på "min datamaskin", så vises ikke D:\ er jo derfor du skal gjøre det som jeg sa i posten over
galskapen Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 niks... HD og CD er ikke koblet på samme kabel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå