Gå til innhold

PDA med mulighet for å bruke sammen med projektor?


gotark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Handspring hadde slike enheter for noen år tilbake. Vi bruker disse på jobben enda, men det spørs om de har sluttet å produsere dem?

 

Let etter Handspring og se om du finner et fremviserkort du kan sette i den. De hadde mange forskjellige kort til disse enhetene tidligere. Blant annet kan nevnes strekkodeleser, eyemodul(fotokamera), GPS, lysbildefremviserkort (med kabel til prosjektor) og mange andre snedige kort.

 

Det er et hav av PDAer å lete i, men Handspring kan være et gyldent nøkkelord.

 

Handspring var en utbrytergruppe fra Palm, da palm ikke ville produsere slike PDAer. Det endte til slutt opp med at Palm kjøpte opp Handspring nylig. Så hvordan utviklingen har gått i det siste vet jeg ikke. Men du kan ha Handspring i bakhodet når du leter etter denne type PDA.

 

Sveinl.

Lenke til kommentar
Mener å ha hørt om noe sånn for en tid tilbake, men er ikke sikker.

 

Kunne tenkt meg å ha en pda som jeg kunne bruke til PowerPoint presentasjoner på Prosjektor. Altså istedenfor en stasjonær eller bærbar pc.

 

Finnes det PDAer med vga-ut eller tv-ut ?

Du må vel kjøpe et CF kort?

 

Side med mange kort og hvordan bruke pda med projectors :thumbup:

PDAs, PowerPoint and Projectors

Lenke til kommentar

Hei!!

 

Qtek 2020 har denne muligheten.

 

Ved å kjøpe en modul (backpack) som settes på qtek'en,

kan du vise presentasjoner på projektor.

 

Backpack seriel:

 

VGA / Prosjektørtilkoblingen gjør deg i stand til å benytte QTEK 2020 sammen med en prosjektor.

Dermed kan man holde presentasjoner uten å behøve å ta med den en komplett datamaskin. Denne

prosjektørtilkoblingen er en såkalt "jakke" som klikkes på QTEK 2020. Den har også et spor for

Compact Flash minnekort.

 

 

For mer info om qtek og dens utstyr sjekk link.

 

http://www.mysmartphone.no/index.php?modul...c=display&pid=5

 

 

Mvh Jap_

Lenke til kommentar

du kan gjøre dette med alla Pocket PC som har mulighet for å koble til CF-kort. Enten direkte i slot eller via jakke...

 

Forøvrig om du skal handle en PDA og ikke har fra før ville jeg vel anbefalt f.eks Fujitsu Siemens Loox720.. Med BT, WLAN, USB-Hoast og ikke minst kabel/plugg for å koble til prosjektor/skjerm.. den har også VGA oppløsning på displayet.

Lenke til kommentar

du kan gjøre dette med alla Pocket PC som har mulighet for å koble til CF-kort. Enten direkte i slot eller via jakke...

 

Forøvrig om du skal handle en PDA og ikke har fra før ville jeg vel anbefalt f.eks Fujitsu Siemens Loox720.. Med BT, WLAN, USB-Hoast og ikke minst kabel/plugg for å koble til prosjektor/skjerm.. den har også VGA oppløsning på displayet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...