andreas88 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 heij, ska kjøpe ny mus, dn ska brukes mest t CS da..mn vill jærne ha d beste..hr hørt om dn nye "laser" musa...!! ?? så skal jeg også kjøpe nytt tastatur..d trenger ikke å være så bra derimot... Er det noen som vet om noen av disse delen??? link hadde vært flott
anon12234 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) mus og matte er veldig smak og behag. men den mest kjente cs-musa er vell microsoft intellimouse explorer 3.0 som microsoft av en enner annen IDIOTISK grunn tok ut av produksjon. har den selv sammens med func 1030 og er strålende fornøyd. ellers så er det mange som er fan av den nye 4.0 musa, selv syntes jeg den er dritt. har 3 kompiser som har den og til alle er skyteknappen blitt slitt slik at de ofte må trykke 5-6 ganger for å få til et dobbelklikk. noe som gjør det nesten umulig å spille cs med den. ellers så er det mange som også like logitech sine muser. bla mx500 og mx300. men for all del ikke kjøp trådløs mus. hange lar seg lure av at de tenker at det skal være bedre uten den "irriterende" lednngen, men trådløse muser er både tyngre og har mere delay en de med tråd. apropo "den nye lasermusa", det er sikkert den nye vipermusa du tenker på, det selskapet har jo laget legendariske muser. bla den enorme suksessen razer som alle q2/q3 gamerene brukte. den er ganske liten, men ellers helt grei. finnes mange typer matter, selv syntes jeg func 1030 er bst. icemat har en ekker skrapelyd men mange som like den bedre. steelpad er jo også grei. men func er best, syntes jeg. keytronic lager veldig gode tastatur, men logitech navigarot /eller.no) er også gode gamertastatur. håper dette hjalp Endret 5. september 2004 av Henrik2k
Windoge Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 For å få større salg på 4.0 måtte de jo ta ut 3.0.
Piratpjokken Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 hr hørt om dn nye "laser" musa...!! ?? Denne
Darth Kjell Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 En mus bør du nesten prøve før du kjøper den. Har selv en MX700 og er utrolig fornøyd med den, men det er mange som ikke liker den. Et problem med trådløse mus er at de går inn i hvilemodus. Hvis du f.eks i CS sitter og camper/sniper (kall det hva du vil ), så tar det litt tid igjen fra du beveger musen og til muspekeren/crosshair'en rører seg. Råder deg til å prøve MS Intellimouse 4.0, Logitech MX510 og den nye MX1000. MX1000 er trådløs, men hvem vet. Kanskje du liker den?
AvIOn Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Bruker: Mus: Logitech MX500 Tastatur: Logitech Ultraflat Keyboard Musematte: fUnc Surface 1030 Dette synes jeg er helt uslåelig kombinasjon i kjappe FPS som gode gamle Unreal Tournament.
monstar Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 jeg har mx510 og er stor fornøyd!, selv om jeg kunne tenkt meg intelli mouse 3.0
Black Star Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 SMS språk og "multi-innlegg". Stenges.
Black Star Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 heij, ska kjøpe ny mus, dn ska brukes mest t CS da..mn vill jærne ha d beste..hr hørt om dn nye "laser" musa...!! ?? så skal jeg også kjøpe nytt tastatur..d trenger ikke å være så bra derimot... Er det noen som vet om noen av disse delen??? link hadde vært flott Etter klage, vil jeg fremheve hva jeg mener er SMS språk : I riktig rekkefølge, som de kommer i posten. ska, dn, ska, t, mn, d, hr, dn, d Hvis ikke dette er SMS språk, hva søren er det da?
Anbefalte innlegg