Gå til innhold

I tvil om mobil ?


ClonZerZ

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en ny mobil, men jeg har ikke så mye penger å bruke :thumbdown:

Men jeg har jo optill 1100kr å bruke.

 

På mobilen må det være:

 

- mer enn 65000 farger

- blåtann

- kamera

- vill jo helst at den skal være litt ny og tøff

- kanskje en klappetlf.

 

Er det noen som har et forslag??

Svar fortest mulig. TAKK!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha en klapptelefon vil jeg absolutt anbefale V600 over noe som helst annet...Liker ingen klapptelefoner bortsett fra V600 noe særlig (har ikke testet alle samsung-telefonene, bare E710)... som amorine sier, spar litt til, så blir du i alle fall fornøyd med telefonen din..

Eller kan du sjekke Nokia 6230 som du får il 1562,- hos telebutikken med netcom abb.. Vil ikke anbefale andre nokia-telefoner men det er min mening, og jeg her ikke mye til overs for Nokia..

Hvis blåtann ikke er altfor viktig for deg kan du kanskje også sjekke Siemens M65 (998,-), Siemens CX65(498) og SE K500i, alle med netcom abb hos telebutikken.

Lenke til kommentar
Eller kanskje Z600 hvis den er bra??

Det hadde jo vært kjekt med en klappe telefon :yes:

z600 er en kjempe bra mobil!

mulig der, men kan allikvel ikke sammenlignes med V600. Og den ser jo ikke akkurat pen ut da.... :thumbdown:

z600 er MYE penere enn v600. Jeg synes v600 er stygg...

Lenke til kommentar
Eller kanskje Z600 hvis den er bra??

Det hadde jo vært kjekt med en klappe telefon :yes:

z600 er en kjempe bra mobil!

mulig der, men kan allikvel ikke sammenlignes med V600. Og den ser jo ikke akkurat pen ut da.... :thumbdown:

z600 er MYE penere enn v600. Jeg synes v600 er stygg...

syns personlig at Z600 ser ut som et baugett, mens V600 har en viss stil over seg. Jeg har hatt både Z600 og V600 så har kunne se de mot hverandre.

 

 

En annen ting, V600 er ikke blytung. Brukte den fra juni til slutten av august uten å ha noe nevneverdige vektproblemer med den.

Lenke til kommentar

Hvordan er batteri kapasiteten på V600? Har for tiden en Motorola T720i som jeg faktisk liker veldig godt bortsett fra alle bugsene som denne telefonen har hatt.. Det jeg er ute etter er en telefon med bra batterkapasitet, desig samtidig som den skal være glimrende til å skrive sms på, altså bra taster, ikke treg..

 

Stakkars T720i må byttes ut nå, batteri kapasitet på 1 dag pluss at den skrur seg av ca 2 gang dagen holder ikke i lengden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...