TWA Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 har en sata disk med både strøm-inntak for vanlig molex, og sånn omformer fra molex til "sata-strøm". skal jeg bruke begge, eller bare en av dem?
flabben2k Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Du skal bare bruke en av dem! Ka slags disk har du egenlig? Kan ikke si at jeg hørt om disker har hatt sånt.
TWA Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 (endret) jeg har http://komplett.no/k/ki.asp?sku=124171 Endret 5. september 2004 av TWA
SlinkeY Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Alle western digital disker har dette. Liker best molex'en, ettersom S-ATA strømmen er litt mere lealaus og kan fort dette ut.
ASCIWhite Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 ALDRI bruk begge med kjempestore bokstaver, da griller du disken din
eXZire Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 ALDRI bruk begge med kjempestore bokstaver, da griller du disken din Tja. Spørs da. Om han leter etter bærbar grill så kan det jo hende han har bruk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå