Gå til innhold

Hvordan skjermkort burde jeg få meg?


JonhnnyE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, hører dere forskjellen her? hvilket hus har du? hvordan hus har du? ingen av dem er gramatiske feil!!!

Ett spør om hvilket hus, geografisk lokasjon, mens det andre spør om hvordan huset er!

 

Altså, hvilket skjermkort, å hvordan skjermkort går under det samme.

 

 

P.S., du burde legge tusen kroner til å bruke 5000kr på ett geforce 6800 ultra.

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300745&cks=PRL

 

. det er min mening da. når du først skal bruke 4000 tusen, er ikke en ekstra tusenlapp alfa omega trur jeg. I så fall burde du bruke penger på annet enn PC hvis du er i slik pengenød!

Lenke til kommentar
Og når du kommer over en person som faktisk har lese\skrivevansker? Han må sikkert synes det veldig morro at det kommer en liten kjepphøy forumpjokk å retter på det han kanskje skriver feil. Du skjønte fint hva han mente, så bit det i deg å svar på det han spurte om istedet. At du lager en sak av dette sier faktisk en del mer om deg en om vedkommende som skriver feil...

Dette blir veldig off topic, men alvorlig talt. Forumpjokk? Syns du det er en fin måte å omtale folk på? Kan garantere deg at jeg er ingen pjokk, verken aldersmessig eller størrelsesmessig. Nok en gang er dette tullprat. Jeg vet faktisk litt om dysleksi og det er ikke pga dette man skriver "hvordan skjermkort skal jeg kjøpe" og lignende.

 

Det er latterlig og useriøst og må kveles i starten og ikke få lov til å utarte seg. Det samme gjelder SMS språk.

 

Jeg mobber ikke folk som har lese og skrive vansker, det kan jeg love deg, men det er forholdsvis lett å se forskjell på dette og latskap og dumhet.

 

I tillegg syns jeg jeg svarte helt fint på spørsmålet, i motsetning til deg som ikke bare dedikerer en hel post på vrøvl og tullprat men får meg til å måtte svare deg.

Lenke til kommentar
Hvordan skjermkort burde jeg kjøpe meg?

Jeg spiller mye driver mye med web desgin.  :thumbup:

 

gi meg tips  :cool:

Mye penger: GF 6800/ATI x800

 

Lite penger, et brukt GF mx440 :p

hvis han kun har råd til et brukt mx440, da mener jeg han burde ta pengene å kjøpe seg en is istedetfor , det er nok alt han får for de penga og den isen er bedre som grafikkkort en et mx440 kort

LOL! Nice one :thumbup:

Lenke til kommentar
Ok, hører dere forskjellen her? hvilket hus har du? hvordan hus har du? ingen av dem er gramatiske feil!!!

Ett spør om hvilket hus, geografisk lokasjon, mens det andre spør om hvordan huset er!

 

Altså, hvilket skjermkort, å hvordan skjermkort går under det samme.

 

 

P.S., du burde legge tusen kroner til å bruke 5000kr på ett geforce 6800 ultra.

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300745&cks=PRL

 

. det er min mening da. når du først skal bruke 4000 tusen, er ikke en ekstra tusenlapp alfa omega trur jeg. I så fall burde du bruke penger på annet enn PC hvis du er i slik pengenød!

Tja.. 1000 kr er da ganske mye syns jeg :) Men det er ingen tvil om at Ultra kortet er meget bra.

 

Når det gjelder Thorsen sitt forslag så er det verd å merke at Pro VIVO kortet er utstyrt med 1,6ns minne og veldig god kjøling. Det er en meget god kandidat for modding til x800 xt pe.

 

For å kommentere det du ellers sier så blir det helt teit å lage en stor sak ut av det, men det er dessverre helt feil det du sier. Man kan ikke bruke "hvordan skjermkort skal jeg kjøpe". Man kan si hvordan skal jeg kjøpe skjermkort, noe som gir en helt annen mening. Men det er på tide å avslutte denne diskusjonen og holde oss On topic.

 

Egentlig trist at du tror at dette er riktig, for dersom det er vanlig at folk tror dette, vil det gjøre det vanskelig å bekjempe denne uvanen.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Hvordan skjermkort? Tenker du på AGP eller PCI? Jeg tror du mener hvilket skjermkort. Jeg er ikke oppdatert på den fronten lenger men kanskje Radeon 9800 er et kort som gir mye for pengene?

 

Skjerpings dere som skriver helt på trynet feil. Jeg gidder nesten ikke å svare slike poster. SMS språk er en ting men når setningene nesten blir meningsløse synes jeg det går for langt. Å skrive så dårlig norsk er kaste bort andres tid. Noen poster her på forumet må jeg lese flere ganger for å forstå. Mange flinke på dette forumet her, men det ser ikke sånn ut hvis man skal dømme språkbruken.

Vær glad noen korrigerer dette. Hvis dere skriver en jobb søknad med slike feil kan dere bare glemme den jobben (hvis det ikke er i staten da).

Endret av xpert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...