Gå til innhold

Velge Lian-li Pc 76, PC-V2000 eller PC-V2100?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt skeptisk til hvordan pc-v2100 takler å bli fyldt opp med 12 disker med tanke på varme. Så med tanke på temp fra disker osv så er det vel pc-76 som ruler gata med ca nok vifter:) Vil jo ha noe som har litt levetid med tanke på videre oppgraderinger. Har 5 disker nå, og det blir vel neppe færre etterhvert;) Svir jeg 3k på et kabinett så har jeg ikke planer om å bytte det ut igjen med det første for å si det sånn:) Driter ikke akkurat penger heller.

 

Begynner egenlig å like designet til pc-v2100 bedre enn pc-v2000. pc-v2000 ligner jo egentlig bare på en mac clone. Ikke noe i veien for det, mac har jo fin design på en del av tingene sine, men det er ikke akkurat det jeg er ute etter. Pc-76 ser helt greit ut, men er jo på en 3 plass design messig av disse 3 mener jeg hvertfall. Men så ser det for meg ut som pc-76 har den beste kjølingen, så der trekker jo det opp igjen. Og viss støydempingen på pc-v2100 suger så er jo ikke det noe agrument å ta med heller.

 

Får ta meg en tur i tenkeboksen tror jeg, så skal jeg komme tilbake med en review på den av dem jeg kjøper. Takk for tilbakemeldingene folkens!

Endret av Switchblade
Lenke til kommentar

Etter å ha "googlet" litt om disse kabinettene, så tror jeg at PC-V2100 er et bra kabinett som fint burde takle varmen fra 12 IDE/SATA disker. Tror ikke at SCSI ville fungert så veldig bra.

 

Har selv satt opp den svarte versjonen av PC-V2100 som mitt eget "lille" drømme kabinett, perfekt for dual cpu og flust med disk!

 

:)

Lenke til kommentar

Poenget er at HD'ene er adskilt fra resten av maskinen slik at deres varme ikke skal spre seg til HK. 120mm vifta nederst i front er kun ment å kjøle HD'ene, muligens også med hjelp fra PSU. (Er ikke sikker på om PSU også er adskilt fra resten i 2100, men i 1100 er det hvertfall en vegg mellom HD rommet og PSU rommet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...