Thsan Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Sitter her å har veldig lyst til å spille mm 7. Jeg får instalert spillet, men når jeg ska kjøre det kommer det bare opp at det har oppstått et problem. Er det noen som veit hvordan jeg kan løse problemet ? Har veldig lyst til å spelle det nå mm serien Jeg kjører windows xp pro
Lugmeister Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Prøv og last ned en patch og se om det hjelper.
Thsan Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 (endret) Har leita litt men har ikke funnet en patch som skal hjelpe for det her Endret 4. september 2004 av ShadowWalker
Thsan Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Har nå updata til 1.1 men funker fortsatt ikke noen andre som har noen ideer ???
laserskriver Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 kan jo prøve og legge inpå en crack da
Vrengtpolvott Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Ja, en crack kan funke. Og det burde vel være lov etersom du eier original spillet
laserskriver Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) her er cracken Endret 5. september 2004 av laserskriver
Belisarius Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Har nettopp begynt å spille det selv jeg måtte ta av "Hardware Accelerated 3d" og huke av på disable 3d audio. Jeg installerte også patchen. Men hva slags error er det du får? Vis det er det samme som jeg fikk så vet jeg hvordan du fikser det
Thsan Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 (endret) Takker for svar hadde tatt av hardware accelrated 3d men ikke audio prøver på nytt nå ! Det funka ikke. Windows finner en feil i en eller annen temp mappe \temp\wer1d.tmp.dir00\appcompat.txt tror jeg Men nå gir jeg snart opp har prøvd crack å patch og heile pakka Endret 5. september 2004 av ShadowWalker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå