Gå til innhold

Service pack 2?


d0berman1

Anbefalte innlegg

ser på listen over programmer som ikke kan kjøres normalt med sp2, og der står nod32, som jeg bruker til antivirus. siden jeg er såpass fornøyd med dette programmet, vil jeg ikke installere sp2, og kommer heller ikke til å gjøre det før dette blir ordnet opp i.. :/

Kjører sp2 og har Nod32....Har ikke hatt noe tull med den...Bare og følge oppdateringene så skal du se at alt funker bra..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ser på listen over programmer som ikke kan kjøres normalt med sp2, og der står nod32, som jeg bruker til antivirus. siden jeg er såpass fornøyd med dette programmet, vil jeg ikke installere sp2, og kommer heller ikke til å gjøre det før dette blir ordnet opp i.. :/

Jeg kjører også nod32 uten noen problemer....

 

Det du sier er bare pisspreik :p

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar

Siden denne tråden fortsatt lever i beste velgående etter 1 måned skal jeg gjenta meg selv.

 

Jeg anbefaler på det sterkeste å oppdatere til SP2.

Ta en backup, installer SP2 og se hvordan det går.

Mange har ingen problemer mens noen plages.

Mest sansynlig går det bra og da har du en mye sikrere windows, og går det ikke bra kjører du backupen.

Verre er det ikke! :!:

 

I mitt tilfelle har det gått nesten knirkfritt, dvs. Nero6 hevdet at det ikke var kompatibelt med Windows XP SP2 men det fungerer akkurat som før, og har du nyere nero en 6.0.0.9 så kan du laste ned en gratis oppdatering som skulle gjøre Nero kompatibel igjen.

Men som sagt jeg har ingen problemer med SP2 eller Nero som ikke er kompatibel.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

I lang tid har det vært snakk om hva som skulle komme i SP2, og blant annet ble det hevdet at den skulle inkludere Internet Explorer i en ny versjon (med den berømte popup-stopperen). Nå bruker jeg Opera uansett, men lurer likevel, hvor ble det av den nye IE-versjonen? Glemt ser det ut til.

Lenke til kommentar
Jeg har måttet formatert C: to ganger pga. sp2

Da foreslår eg at du sender inn pc'n til reprasjon.

Du er ikkje kompetent nok til og installere eit OS da når du ikkje får det til på 2 ganger.

omg, første gangen, ville ikke maskinen starte skikkelig, og andre gangen tok det 5 dager før den fucket opp internettet mitt ! stfu

Lenke til kommentar
tror ikke det går ann

Hmm..Jaja det får gå.

 

Typisk Microsoft det der. Idiotisk at SP2 lastes ned automatisk, siden der er så mye tull med den. Ikke at det har noe å si for oss som har litt peiling, men tenk på de som ikke skjønner noe når programmer blir blokket internett tilgang, IE blokker popups og div programmer slutter å funke.....

 

Tipper jeg får litt jobb å gjøre rundt om i hjembygda den neste tiden ja :innocent:

Lenke til kommentar
I lang tid har det vært snakk om hva som skulle komme i SP2, og blant annet ble det hevdet at den skulle inkludere Internet Explorer i en ny versjon (med den berømte popup-stopperen). Nå bruker jeg Opera uansett, men lurer likevel, hvor ble det av den nye IE-versjonen? Glemt ser det ut til.

Såvidt jeg vet har det ALDRI vært snakk om at en ny versjon av IE skulle følge med SP2. SP2 legger til litt ekstra stasj i IE, feks. pop-up stopper og en lettere måte å avinstallere browser-helpers (feks. searchbars osv).

 

Men dette er ikke den viktigste grunnen til SP2. Det ALLER VIKTIGSTE er at det blir byttet ut ganske mye "under panseret" som du aldri legger merke til (såfremt du IKKE oppgraderer, og dermed blir smittet av et virus som som SP2 stopper).

 

Jeg håper så mange som mulig installerer SP2, så kanskje vi slipper noe av virus-styret som finnes på nettet i dag (blaster/sasser osv).

Lenke til kommentar

Noe av det beste med SP2 som jeg se er hvordan den forholder seg til de mindre datayndige brukerne, det vil si det store flertallet. Og i disse dager er det fler og fler av disse med fast tilkobling til nettet.

 

Det nye sikkerhetssenteret "tvinger" brukerne til å være mer forsiktig, jeg vet om flere som aldri har brydd seg om brannmur før, men etter å ha fått "skremmende advarsler" fra Windows etter SP2 ser de det som uaktuelt å slå den av. Dette burde vært inne fra starten.

Lenke til kommentar

Eg trur at grunnen til at mange aviser og slikt (blant anna itavisen) skriver at ting går til helvete etter at man har installert sp2 er fordi det er mange som vil lese om det. Og når det er mange lesere, er det masse reklame penger.

 

Installer firefox med reklamefjerner, også kan dere lese alle falske ryktene, også kan dere installere sp2, eller ta sp2 installasjonen først.

Lenke til kommentar
Tull og tøys!

 

Installer SP2...

Eg trur at grunnen til at mange aviser og slikt (blant anna itavisen) skriver at ting går til helvete etter at man har installert sp2 er fordi det er mange som vil lese om det. Og når det er mange lesere, er det masse reklame penger.

la meg se om jeg skjønner dette. du sier det er feil at enkelte får problemer med å installere sp2, og avisene skriver feilaktige påstander for å gi god reklame for microsoft? for det første: nei. mange HAR fått problemer, og jeg antar avisene hadde fått represalier ut i neste århundre hadde det vist seg at det de skriver ikke stemmer. for det andre vil jeg da så vitterlig ikke påstå at det å skrive at "ting går til helvete" er god reklame om sp2, ei heller at itavisen bryr seg en tøddel om det ER det. bare tenker høyt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...