Gå til innhold

Kjøp av ny harddisk i Oslo, hvor?


Galandrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hender faktisk en gang i blant at det er kø på digital impuls også, men fortsatt å foretrekke :)

Sto en gang en halvtime i kø der... det var bare en kunde foran meg, men bare en ekspeditør også. En halvtime etter jeg kom, ropte ekspeditøren på en eller annen tekniker som kom og ekspederte meg. Heldigvis hadde han masse kunnskap om det jeg lurte på (støydemping).

 

Men vanligvis er det kortere ventetid der enn på Datakjeden.

Lenke til kommentar

En ting med Digital impulse er at om du sier at du får den for 100 lapp billigere på komplett 50meter unna, så kan du faktisk prute den ned til nærmeste 100lapp. Gjorde det forleden med en mx510, som jeg fikk for 400 istendenfor 450 :D

 

..med andre ord; de vet at prisene deres er litt høye!

Lenke til kommentar
En ting med Digital impulse er at om du sier at du får den for 100 lapp billigere på komplett 50meter unna, så kan du faktisk prute den ned til nærmeste 100lapp. Gjorde det forleden med en mx510, som jeg fikk for 400 istendenfor 450  :D

 

..med andre ord; de vet at prisene deres er litt høye!

Min erfaring også: Skulle de være dyrere på noe enn Datakjeden så matcher de prisen om man gir intrykk av å ville gå borti gata. Om du ikke vil ha Maxtor er nok LaCie på Digitalimpuls det beste alternativet i sentrum også.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...