Gå til innhold

hva skal jeg kjøpe?


stm

Anbefalte innlegg

hei...:) jeg er på tur inn i mobiljungelen og lurer på om noen kan gi meg tips om hva jeg burde kjøpe... jeg har ca 4000 kr å kjøpe mobil for... vil ha en med bra kamera, gjerne 1.3 mp... er også viktig at ikke minne blir fullt med en gang...

 

det bør og være muligheter for å sende ringetoner. det har jeg sett på tidligere nokia modeller at ikke går an, men har sendt masse med min gamle SE... blåtann er og et stort pluss..

 

bør også ha gode taster og gå kjapt å sende sms, pga jeg skriver en go del og hater telefoner som ikke reagerer når man skriver fort.. også fint om man slipper å lade den vær dag...

 

har vurdert s65, men har hørt mange ulike meninger om den.. noen sier den er bra, andre klager på masse bugs... er ikke helt fortroelig med SE ettersom det var masse feil på den forrige Se'en min...

 

veldig fint om dere kan hjelpe meg litt med hvilken telefon jeg burde kjøpe..:)

 

mhv sindre...:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Pr. idag; uten tvil S65, rett og slett siden den er den eneste som passer dine krav og din lommebok..! (6630 ligger bla. en del over 5000 kr, ivanlig butikk på over 5500 :-/) 6630 kommer forøverig tidligst i månedskiftet, eller en gang i november.

 

S65: Ja, det har vært en god del bugs osv. men det er her Siemens hjemme oppgradering av FW kommer inn og en del er fikset. Jeg eide også denne telefonen en stund, bare for å "ha den" og teste den. Men utifra det jeg har hørt, og prøvd i etterkannt så begynner puslespillene å falle på plass og S65 å bli skikkelig god. Det går riktig vei. Er nok noe litt spesielt med Siemens at de gir ut telefoner som fortløpende blir reparert.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...