DaffyDuck Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg har 4 harddisker som jeg ønsker og ta i bruk dette blir vanskelig pga jeg bare har 2 sata kontakter. Jeg lurer derfor på hvilket kontroller kort jeg burde kjøpe. Hilsen Daffa
josh909 Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Alt annet enn HighPoint. Adaptec-kontrolleren hos Komplett er veldig god, og koster ikke skjorta heller.
hallgeirl Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Alt annet enn HighPoint. Adaptec-kontrolleren hos Komplett er veldig god, og koster ikke skjorta heller. Hvorfor ikke Highpoint? Jeg har Highpoint P-ATA kontroller (med 2 kanaler), og den fungerer veldig bra hos meg. Er SATA-kontrollerene dems dårligere?
Mosess Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg har hatt veldig dårlige erfaringer med HighPoint.. Flere ide kontrollere har plutselig ødelagt kanalene sine, raid-oppsett og vanlige jbod-bokser har gått til helv... takket være kontrollerne.. Adaptec lager gode saker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå