Dj Ezus Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Dette er kanksje litt malplassert. Har prøvd å poste i kabinett forumet, men null respons. Håper noen her har peiling. Har tenkt å sette sammen en PC av eldre komponenter etter at jeg har en del til overs etter en oppgradering. Jeg har et gammelt kabinett med 200 W PSU og lurer på om det kan være tilstrekkelig? Spesifikasjonene blir omtrent som følger: ASUS A7A266 hovedkort AMD 1,33 GHz prosessor GeForce 4200 Ti skjermkort 768 MB DDR minne En eller annen HD + lydkort + nettverkskort
Windoge Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Du skal ikke se bort i fra at det vil gå.
hallgeirl Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Ja, jeg tror nok det går. 200W er i minste laget, men så er jo ikke det der en monster-PC heller da
dbdm Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Er det CD-rom,brenner du skal ha? Det er det som tar mest på PSUen. Mange rambrikker? PCI-enheter? mvh db
Dj Ezus Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 takker for responsen. blir en cd-brenner og 2 ram brikker etterhvert. prøver og ser om det funker.
j-- Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Tror ikke du kommer til å få noen problemer med det oppsettet der med tanke på strøm;)
dbdm Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Tror ikke du kommer til å få noen problemer med det oppsettet der med tanke på strøm;) Ikke nøvendigvis da. Det kan komme noen problemer om det er mange tillegskort osv. Med kun en brenner tror jeg det skal holde. mvh db
oddjohan Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Hvis du tar en tur innom http://www.jscustompcs.com/power_supply/ så finner du ihvertfall noen pekepinner på hvor mange Watt hvert komponent drar. Men om 200W er nok avhenger også av hvor effektiv strømforsyninga er også -- sannsynligvis er det i underkant.
El Fantasma Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Er det en Q-Tech PSU, så er den garantert for liten/svak!
Mekkeren Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Dette er kanksje litt malplassert. Har prøvd å poste i kabinett forumet, men null respons. Håper noen her har peiling. Har tenkt å sette sammen en PC av eldre komponenter etter at jeg har en del til overs etter en oppgradering. Jeg har et gammelt kabinett med 200 W PSU og lurer på om det kan være tilstrekkelig? Spesifikasjonene blir omtrent som følger: ASUS A7A266 hovedkort AMD 1,33 GHz prosessor GeForce 4200 Ti skjermkort 768 MB DDR minne En eller annen HD + lydkort + nettverkskort det holder vel kansje akkurat eller akkurat ikke. det som er ganske sikkert er at du ihvertfall ikke har mye og gå på. ville fått tak i en 250w eller mer for å være sikker. du har også sikkert en cd brenner, da blir 200W litt knapt. hvis ikke går det vel akkurat.
Betroz Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Du burde ha en 300W til det oppsettet der mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå