Gå til innhold

Hvilken høyttalerkabel til Cerwin-Vega?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tull og tøys... merket stor forskjell i lydkvalitet på "tynne" billige kabler.. når jeg gikk opp til tykke og dyrere kabler.. med mine dc15

Tykkelsen har mye å si ja.Jeg har drevet med Hi-Fi i mange år og har hatt høyttalerkabler som kostet 8500 kr.Har også prøvd haugevis med andre kabler i de fleste prisklasser og jeg kjøper aldri dyre kabler igjen.Hvis du har Hi-End til 100000 kr så kan du godt bruke litt penger på kabel,men det er ingen vits til et par billige CV høyttalere.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Tull og tøys... merket stor forskjell i lydkvalitet på "tynne" billige kabler.. når jeg gikk opp til tykke og dyrere kabler.. med mine dc15

Er forskjell på billige, tynne kabler og tykke, dyre kabler ja. Effektkrevende høyttalere krever litt tykke kabler.

Det er derimot liten forskjell mellom tykke, billige kabler, og tykke, dyre kabler på slike høyttalere.

Lenke til kommentar
Tykkelsen har mye å si ja.Jeg har drevet med Hi-Fi i mange år og har hatt høyttalerkabler som kostet 8500 kr.Har også prøvd haugevis med andre kabler i de fleste prisklasser og jeg kjøper aldri dyre kabler igjen.Hvis du har Hi-End til 100000 kr så kan du godt bruke litt penger på kabel,men det er ingen vits til et par billige CV høyttalere.

 

Hvorfor har du da JBL E-90?(No offence)

 

Ktulu har rett.Han har jo også prøvd det på CVhøyttalere selv.Det er ikke

noe i veien for og legge litt penger i gode høyttalerledere selv om en har CV.

 

Max 100?Disse er da noe for deg.

 

mvh

egmur

Lenke til kommentar
Tykkelsen har mye å si ja.Jeg har drevet med Hi-Fi i mange år og har hatt høyttalerkabler som kostet 8500 kr.Har også prøvd haugevis med andre kabler i de fleste prisklasser og jeg kjøper aldri dyre kabler igjen.Hvis du har Hi-End til 100000 kr så kan du godt bruke litt penger på kabel,men det er ingen vits til et par billige CV høyttalere.

 

Hvorfor har du da JBL E-90?(No offence)

 

Ktulu har rett.Han har jo også prøvd det på CVhøyttalere selv.Det er ikke

noe i veien for og legge litt penger i gode høyttalerledere selv om en har CV.

 

Max 100?Disse er da noe for deg.

 

mvh

egmur

Jeg har ikke lengre råd til å holde på med dyr Hi-Fi (kjerring og 2 unger setter en stopper for det),derfor har jeg "bare" JBL E-90.Jeg har hatt mye rart av høyttalere opp igjennom årene og må si at jeg er veldig fornøyd med JBLene.De er skikkelig morro å ha i hus.Bruker selv en tjukk "no name" kabel til de og det funker bra.Hadde MIT Terminator 5 på de tidligere og må ærlig si at jeg merket ingenting når jeg byttet til billigkablene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...