Gå til innhold

Ny hjemmelaget trackmania video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja denne er dritbra syns jeg og.

En av de beste tm-filmene.

Og sjekk slutten; "BIG UP to Assie, Kiff...", gjett hvem den er retta mot a ;)

BIG UP to Assie, Kiff and the funky chinese...

gjett hvem det er a :cool:

Skrevet (endret)

Sorry for å være dusten her, men jeg syntes ikke den var så utrolig bra jeg. Etter noen timer med Trackmania så har du gjort akkurat de samme "stuntene" selv... Nå synes jeg også at "Fear and loathing..." var en skikkelig overhypa drugfilm også da.

Jeg har mer sansen for TM-filmer der bra konstruerte baner kombineres med skills.

Husker ikke navnet på filmen, men bl.a. en der han fra det ene hoppet snur bilen 180 grader, rygger inn i det neste hoppet, snur bilen 180 grader igjen og fortsetter, og dette gjøres ikke på en rettstrekke... Da snakker vi skills!

Endret av Rookie_NO
Skrevet
Jeg har mer sansen for TM-filmer der bra konstruerte baner kombineres med skills.

Husker ikke navnet på filmen, men bl.a. en der han fra det ene hoppet snur bilen 180 grader, rygger inn i det neste hoppet, snur bilen 180 grader igjen og fortsetter, og dette gjøres ikke på en rettstrekke... Da snakker vi skills!

Hehey! Det er jo filmen min jo!

Kiffrun (18MB)

takk for omtalen :D Kult å bli lagt merke til sånn da

Forøvrig så er en etterfølger under planlegging. Ny bane med nye triks og hopp. Men hovedtanken er at nå skal også følgebilen gjøre stunt - mens den holder fokus på hovedbilen vel og merke

Skrevet

Hehey! Det er jo filmen min jo!

Kiffrun (18MB)

takk for omtalen :D Kult å bli lagt merke til sånn da

Forøvrig så er en etterfølger under planlegging. Ny bane med nye triks og hopp. Men hovedtanken er at nå skal også følgebilen gjøre stunt - mens den holder fokus på hovedbilen vel og merke

Hehe, visste jeg hadde det herfra...

Tror forresten jeg har spilt mot/med deg i TM. Legger deg i buddylist neste gang jeg ser deg.

Skrevet

damn , den filmen var digg!

ps: hvilket program brukte han for å edite filmen ? jeg har lett lenge etter et prog som man kan lage filmer med, og som man kan lagre dem med i bra kvalitet :!:

Skrevet (endret)
Både Mental Alloy og Kiff brukte fraps.

http://www.fraps.com/

ja, det visste jeg men hvilket program brukte dem for å EDITE filmen - IKKE recorde den. :hmm::hmm::dontgetit:

PS: Hva heter den sangen som ble brukt under Credits ?

EDIT: ~bump~ :tease:

Endret av Keylar
Skrevet

Kiff brukte Pinnacle studio, mens Mental Alloy brukte et program som heter Sonic foundery vegas. Under credit står det hvilken låter han har valgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...