ksjoet Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Fikk min nye DVD brenner her i dag sammen med en spindel med That's Write DVD+R 8x discer. Problemet er at uansett hvilket program jeg bruker så er maksimum hastighet 4x, selv om jeg ikke har inni en disc engang. Nero viser maks hastighet som 4x når jeg tar opp info på selve brenneren (burde vell stått 16x, selv om kanskje mediet ikke var støttet til høyere enn 4x?) Når den brenner, så er det fortsatt 4x. Har søkt litt rundt, men ikke funnet noen som har det samme problemet.
Taxman Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 http://forum.cdfreaks.com/forumdisplay.php?f=86 Prøv ut dette forumet, så finner du nok svar - her finner du "alt" om nec brennere.
torkelma Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) Oppgrader firmware på spilleren. Det vil nok hjelpe. Sjekk også at du har spesifisert master og slave. Endret 4. september 2004 av torkelma
OC-Freak Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Brenneren vil alltid vise 4x - med mindre det står en plate i som brenneren støtter å brenne på mer enn 4x
ksjoet Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Fant ut problemet.. That's Write discene som jeg kjøpte på PCutstyr er Ritek 03G plater som firmwaren i NEC 3500 har litt problemer med. Så på cdfreaks at det var flere folk som hadde problem med nettopp disse platene på denne brenneren. Må nok vente på ny offisiell firmware eller hierre sin, som etter det jeg har lest skal komme snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå