Gå til innhold

I dag fikk jeg min. NAM.


Habla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å svare flere av dere :-)

 

P910 kommer 29.09.04 ( inn til Dangaard )

S700 vil komme inn i løpet av Okbober eller begynnelsen av November

 

S700 kan kjøpes fra enkelte steder i utlander eller fra SE direkte hvis du er medlem. Du kan betale for et medlemskap som gjør ast du får kjøpt telefonene FØR de kommer ut på markedet samt til rabatt. Medlemskapet er dog IKKE gratis :-)

Lenke til kommentar
Den har radio og mp3-spiller.

 

Det jeg lurer på er om den tar memory stick duo PRO? Dette diskuteres masse på nettet, og det er viktig siden PRO går opptil  (snart) 2 gig, mens vanlig duo stopper på 128 mb.

 

Jeg er nesten overbevist om at den ikke tar PRO, men ikke helt sikker, så kan du klarifere dette for meg?

Sjekk her:

 

http://www.howardforums.com/showthread.php...086#post3698086

 

En liten review...

 

Ser desverre ut som om prototypen ikke støtter duo Pro.

 

Men alle andre spechs ser jo bra ut. Bare litt synd at den er så stor i utfoldet tilstand... Lurer fælt på prisen.

Lenke til kommentar
S700 kan kjøpes fra enkelte steder i utlander eller fra SE direkte hvis du er medlem. Du kan betale for et medlemskap som gjør ast du får kjøpt telefonene FØR de kommer ut på markedet samt til rabatt. Medlemskapet er dog IKKE gratis :-)

Hvor registrerer man seg for å få dette medlemsskapet?

Lenke til kommentar
vet ikke hva som er sagt eller skrevet, men hvis det foreløpig bare er 128 mb minnekort til telefonen, kommer det helt sikkert nye og større minnekort, ser ikke noen grunn til hvorfor det ikke skulle skje..?

Fikk bekreftet idag at S700 ikke støtter DUO PRO. Snart får jeg svar på om det kommer noen DUO høyere enn 128 mb

 

Etter å ha tenkt lenge har jeg kommet fra til 128 mb + 32 mb (i telefonen) er nok for meg. Jeg trenger ikke 6000 mp3 låter inne samtidig. Kanskje jeg har en 30 stk, så bytter jeg dem ut når jeg er lei.

 

Det er jo fremdeles maaasse minne igjen til bilder.

Lenke til kommentar

Hadde vært hyggelig hvis sony bestemte seg for å lage en 256 mb da. Men PRO-utgaven har hastigheten, og det er ikke sikkert DUO fikser 256 mb siden den har mindre hastighet.

 

Husker ikke tallene med hastigheten mellom PRO og bare DUO er ganske stor. Og hvis man skal unngå at man bruker 3 timer på å lete gjennom 2 gig med musikk og bilder bør overføringshastigheten være rinelig bra.

Lenke til kommentar
Jeg har alldrig hørt om noen klubb av denne typen.

Tviler sterkt på at den eksisterer.

Det er nok bare noen luringer som tuller litt med dere.

 

Hvilken interesse skulle SE ha av en sånn klubb??

Så du tror vi er noen luringer?

 

http://developer.sonyericsson.com/site/glo...memoverview.jsp

 

Du har sett denne ja? Jeg trodde du hadde full oversikt? Denne er reell som bare det. Ring SE og sjekk.

 

Hvilken interesse? Vel det er vel ganske enkelt? Disse får telefonen før alle andre og kan dermed avdekke software feil osv. Nokia har tilsvarende men ikke for allmenheten. Dette er for fansen og derfor er det rart du ikke visste dette? :whistle:

 

PS: S700i er tilgjengelige for disse medlemene!

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar
Jeg har alldrig hørt om noen klubb av denne typen.

Tviler sterkt på at den eksisterer.

Det er nok bare noen luringer som tuller litt med dere.

 

Hvilken interesse skulle SE ha av en sånn klubb??

Så du tror vi er noen luringer?

 

http://developer.sonyericsson.com/site/glo...memoverview.jsp

 

Du har sett denne ja? Jeg trodde du hadde full oversikt? Denne er reell som bare det. Ring SE og sjekk.

 

Hvilken interesse? Vel det er vel ganske enkelt? Disse får telefonen før alle andre og kan dermed avdekke software feil osv. Nokia har tilsvarende men ikke for allmenheten. Dette er for fansen og derfor er det rart du ikke visste dette? :whistle:

 

PS: S700i er tilgjengelige for disse medlemene!

Jeg er medlem, men har ikke sett S700i som noe valg, verken på det gratis medlemskapet eller det som koster 2500$.

 

Er jeg blind eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...