gotcha Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Hjelp, Har gledet meg til Richard burns rally i flere måneder og fikk endelig spillet i posten i går :!: Men etter installasjon gikk alt feil,spillet starter opp greit men så fort jeg begynner å kjøre og kommer på gresset for eksempel så vips og jeg har desktoppen igjen og spillet er borte. Jeg ser også litt at graffikken ikke er helt som det skal. Pc en mi n er rimelig ny og graffikkkortet er av typen radeon 9000 pro 256mb. Her sitter jeg nå og er virkelig nedfor at jeg ikke kan prøve spillet ennå Håper noen kan hjelpe meg og har tips det hadde jeg satt veldig pris på . Please er det noen som har nyttige tips til meg dette var en virkelig nedtur. Jeg har lite peiling på pc så alle tips mottas med stor takk
HWE Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Noen butikker i Kristiansand som har fått det i hyllene ?
Anubizzzz Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) Noen butikker i Kristiansand som har fått det i hyllene ? har du vært nedom gamezone?.. de har sikkert fått det Endret 4. september 2004 av Anubizzzz
tor_erik Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Dere sier jo at det slik at gir du full gass, noe du gjør hvis du trykker forward på tastaturet så blir det veldig vansklig å styre osv.. nesten umulig hvis det er realistisk.. Riktig. Som jeg sa, man behøver ratt og pedaler. Men det er jo bare min mening. Om man skal spile med manuelt gir har jeg fått inntrykk av at man må bruke cluch. Dette fungerer muligens ikke dersom man bare har en knapp til cluchen - det er mulig at man må finne gripepunktet, etc.
Shotgun Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg skal finne det til uka bare damegreia går med på det. Har du ikke lært deg hvordan du skal lure kvinnfolka når du skal handle spill? For det første må du finne på en unnskyldining for å dra til by`n alene. (Husk stor jakke, for det får du bruk for senere.) Kjøp spillet med god samvittighet, og frakt det hjem. Legg spillet på innsiden av jakka når du går inn. Hvis det er midt på sommeren, så må du legge det ute i bilen til hun har lagt seg. Så går du ut med søpla, og lurer det inn. Problemet oppstår hvis hun oppdager det senere. Men da er det bare å prøve med en spansk en: "Det kostet 149 på Elkjøp." Ikke kjøp blomster eller no`. Da skjønner dem at det er noe lureri... Dette krever litt trening, men du kommer til å bli god etterhvert du også. Lykke til!
krist2 Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) Dere sier jo at det slik at gir du full gass, noe du gjør hvis du trykker forward på tastaturet så blir det veldig vansklig å styre osv.. nesten umulig hvis det er realistisk.. Riktig. Som jeg sa, man behøver ratt og pedaler. Men det er jo bare min mening. Om man skal spile med manuelt gir har jeg fått inntrykk av at man må bruke cluch. Dette fungerer muligens ikke dersom man bare har en knapp til cluchen - det er mulig at man må finne gripepunktet, etc. kjører det med tastatur, og det er meget vanskelig ja.. begynner faktisk å vurdere å kjøpe meg ratt og pedaler... men det er jo litt vanskeligere å smugle inn uten at dama oppdager det.... men det går med tastatur, problemet er at kjøringen blir litt "humpete" da du må trykke gassen ut og inn hele tiden for at det ikke ska gå for fort... og du må "tappe" når du skal svinge Endret 4. september 2004 av krist2
Sheel Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Noen her som kan ta noen screenshot fra kjøringen osv. i spillet? Har veldig lyst til å se hvordan det er, utenom gamer.no bildene.
HWE Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Noen butikker i Kristiansand som har fått det i hyllene ? har du vært nedom gamezone?.. de har sikkert fått det Nei, sjekka bare på webben dems, stod ikke nevnt i det hele tatt der. Elkjøp hadde det ikke i dag heller, men Spaceworld hadde det til kr 499..
krist2 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) Har noen bilder her, som du ser så er det noen rare striper i grafikken, akkurat som noen har påpekt før http://www.home.no/reflex01/temp2/ her er også en kort liten videofil, (ser ut som jeg fyllekjører.., har bare tastatur) 3,5MB 22sek Rally1 her er en liten smakebit til: (nesten 5MB) Rally2 Endret 5. september 2004 av krist2
[PsyFly] Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Har noen bilder her, som du ser så er det noen rare striper i grafikken, akkurat som noen har påpekt før http://www.home.no/reflex01/temp2/ her er også en kort liten videofil, (ser ut som jeg fyllekjører.., har bare tastatur) 3,5MB 22sek Rally1 her er en liten smakebit til: (nesten 5MB) Rally2 kjører du på max grafikk ?
SnowDOG_ Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 En kompis skulle vist kjøpe dette spillet og har snakket en del om den. Lurer på om eg skal kjøpe meg ratt og spillet? den virker ganske heftig.
Blue--Sky Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Har noen bilder her, som du ser så er det noen rare striper i grafikken, akkurat som noen har påpekt før http://www.home.no/reflex01/temp2/ her er også en kort liten videofil, (ser ut som jeg fyllekjører.., har bare tastatur) 3,5MB 22sek Rally1 her er en liten smakebit til: (nesten 5MB) Rally2 Nice....Men det virker som musikken i den siste videon var tatt rett ut i fra et mario spill..........................
tor_erik Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Har noen bilder her, som du ser så er det noen rare striper i grafikken, akkurat som noen har påpekt før Jeg har også det, men dette oppstår kun når jeg bruker AA og AF. Then again, grafikken er vodsomt flytende uten AA og AF.
krist2 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) ,05/09/2004 : 05:16] Har noen bilder her, som du ser så er det noen rare striper i grafikken, akkurat som noen har påpekt før http://www.home.no/reflex01/temp2/ her er også en kort liten videofil, (ser ut som jeg fyllekjører.., har bare tastatur) 3,5MB 22sek Rally1 her er en liten smakebit til: (nesten 5MB) Rally2 kjører du på max grafikk ? nei, det er er på 1024x768 med 2xAF og 8xAA.. spillet går jo glattere enn det ser ut som på videon, men FRAPS spiller det vel inn i 25 FPS tror jeg, og når du tar opp video så går jo spillet automatisk litt dårligere pga av heftig maskinbruk.. Har noen bilder her, som du ser så er det noen rare striper i grafikken, akkurat som noen har påpekt før Jeg har også det, men dette oppstår kun når jeg bruker AA og AF. Then again, grafikken er vodsomt flytende uten AA og AF. hmm, jeg får det selv uten AA og AF, Endret 5. september 2004 av krist2
tor_erik Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Har noen bilder her, som du ser så er det noen rare striper i grafikken, akkurat som noen har påpekt før Jeg har også det, men dette oppstår kun når jeg bruker AA og AF. Then again, grafikken er vodsomt flytende uten AA og AF. hmm, jeg får det selv uten AA og AF, Sannsynligvis vil dette bli fikset i en patch.
joac Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) Jeg skal finne det til uka bare damegreia går med på det. Har du ikke lært deg hvordan du skal lure kvinnfolka når du skal handle spill? For det første må du finne på en unnskyldining for å dra til by`n alene. (Husk stor jakke, for det får du bruk for senere.) Kjøp spillet med god samvittighet, og frakt det hjem. Legg spillet på innsiden av jakka når du går inn. Hvis det er midt på sommeren, så må du legge det ute i bilen til hun har lagt seg. Så går du ut med søpla, og lurer det inn. Problemet oppstår hvis hun oppdager det senere. Men da er det bare å prøve med en spansk en: "Det kostet 149 på Elkjøp." Ikke kjøp blomster eller no`. Da skjønner dem at det er noe lureri... Dette krever litt trening, men du kommer til å bli god etterhvert du også. Lykke til! Eventuellt få deg ei bukse.. Endret 5. september 2004 av joac
avtrekkeren Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Har noen bilder her, som du ser så er det noen rare striper i grafikken, akkurat som noen har påpekt før http://www.home.no/reflex01/temp2/ her er også en kort liten videofil, (ser ut som jeg fyllekjører.., har bare tastatur) 3,5MB 22sek Rally1 her er en liten smakebit til: (nesten 5MB) Rally2 Dersom du har installert Catalyst Control Center (for ATI skjermkort), finnes det en funksjon som heter "Alternate Pixel Center" under "3D - API Specific". I hjelpeteksten står det følgende: Might resolve vertical and horizontal lines around textures in 3D games. Har ikke problemet selv, men det kan jo tenkes at det hjelper.
krist2 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Har noen bilder her, som du ser så er det noen rare striper i grafikken, akkurat som noen har påpekt før http://www.home.no/reflex01/temp2/ her er også en kort liten videofil, (ser ut som jeg fyllekjører.., har bare tastatur) 3,5MB 22sek Rally1 her er en liten smakebit til: (nesten 5MB) Rally2 Dersom du har installert Catalyst Control Center (for ATI skjermkort), finnes det en funksjon som heter "Alternate Pixel Center" under "3D - API Specific". I hjelpeteksten står det følgende: Might resolve vertical and horizontal lines around textures in 3D games. Har ikke problemet selv, men det kan jo tenkes at det hjelper. prøvde det du sa, men det hjalp ikke.. vel, vel er jo ikke så veldig farlig da.. men takk for forslaget
Jan-Inge Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Detta spellet er jo helt hinsides Dama ba meg gå ut å ta meg litt luft da jeg holdt på å slå ned hele pc bordet etter å ha bommet med 3 hundredeler på siste rally school etter hundre forsøk. :!:
tor_erik Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 (endret) Detta spellet er jo helt hinsides Dama ba meg gå ut å ta meg litt luft da jeg holdt på å slå ned hele pc bordet etter å ha bommet med 3 hundredeler på siste rally school etter hundre forsøk. :!: Story of my weekend... Endret 5. september 2004 av tor_erik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå