Pug Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg har nettopp kjøpt meg en ny DVD-brenner, NEC-2510A. Problemet er at når jeg brenner ut en MP3-CD til spilleren min, eller brenner ut filmfiler til DVD-spilleren min, blir filnavnene helt rare, slik som dette. Jeg hadde ikke dette problemet med den gamle brenneren min, en Asus ett-eller-annet 32x CD-brenner. Er det slik filnavnene skal være på en DVD-brenner? Eller er det bare på NEC-2510A filnavnene blir slik? Eller er det en innstilling på Nero som jeg må fikse? All hjelp tas i mot med takk
BearCat Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 (endret) Bruk characterset ISO9660 og kryss av for "Joliett" i Nero. Endret 1. september 2004 av BearCat
Pug Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Bruk characterset ISO9660 og kryss av for "Joliett" i Nero. Har både ISO9660 og avkrysset for "Joliet"... Jeg prøvde å merke av "Do not add the ',1' ISO file version extension", og det ser ut til å funke da... Har det noe å si om jeg har det avmerket eller merket? (Filnavnene funket når jeg hadde merket det)
Prelude Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 når cd'en er ferdigbrent og du åpner platen i windows explorer, blir filnavnene vist slik som illustrert på bildet eller blir dem vist rett der? prøv dette i nero. høyreklikk på 'MP3_01_09_04' (bildet du viste) nå skal du få opp en meny, flytt musen over 'vis/view ->' er 'ISO level 2' markert? viss ja, velg 'Orginal' eller 'Joliet' og filnavnene i nero vil bli vist rett igjen.
Pug Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Hva er ',1' ISO file extension for noe? Er den viktig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå