Agent009 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Hei Har problemer med størrelsen på tekst i InternetExplorer, den ser ikke ut til å justere størrelsen på tekst riktig. Noen ganger blir teksten alt for stor, andre ganger alt for liten. Kan ikke huske jeg har vært inne og justert noe...! Hva er feil? Hvordan fikser man?
Fury Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Prøv å hold in Ctrl og bruk musehjulet for å justere teksten. CSS formatert tekst med absolute størrelse kan ikke justerest på denne måten derimot. Det er webmasteren sin feil
PoleCat Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Det skjer (desverre) hele tiden i IE. Det kan godt være du har CTRL-scrollet en side uten å være klar over det, men som sagt, det skjer av og til helt av seg selv også. Grunnen til at det bare gjelder noen sider, er vel at disse har låst størrelsen med px (som forøvrig bare fungerer i IE). For å stille tilbake: Vis > Tekstørrelse > Mellomstor. the browser, reloaded.
Agent009 Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Mange takk... har aldri vært borte i det med ctrl-scrolling, men nå vet jeg! (og kan spre budskapet til alle verdens forvirra databrukere)
Singh tha king Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 da trenger jeg hjelp, fordi jeg har samma problem!
srbz Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Legg til størrelsesknapp i verktøylinja da vel! (høyreklikk på verktøylinja > tilpass)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå