Gå til innhold

Beste kortet til min Dell Dimension 8300


yoyo89

Anbefalte innlegg

Skal ha meg ny pc nu snar jg oxo.. får 60 % rabatt jeg.. Men da må jeg kjøpe fra dell..

 

Dette er det jeg skal ha : 3ghz, 1024 DDR2(533mhz) 160 gb HD, PCi Express X800 SE 128 mb.. pluss litt anna stash.. (19 " skjerm da) jeg betaler vel 6000 ca... greit nok det..

Ja grei pris dette... Men ett x800se er dårligere enn x800pro :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ha meg ny pc nu snar jg oxo.. får 60 % rabatt jeg.. Men da må jeg kjøpe fra dell..

 

Dette er det jeg skal ha : 3ghz, 1024 DDR2(533mhz) 160 gb HD, PCi Express X800 SE 128 mb.. pluss litt anna stash.. (19 " skjerm da) jeg betaler vel 6000 ca... greit nok det..

Ja grei pris dette... Men ett x800se er dårligere enn x800pro :thumbdown:

I know!! Det er ik no knall grafikkort. Scorer vel litt over 8000 på 3dmark.. Litt bedre enn 9800 XT.. Men men.. DELL dimension 8400 tilbyr ikke no bedre.. får heller bytte det ut når det er helt ubrukelig..

Lenke til kommentar

Her var det mye tull gitt :p

 

Uansett... har dell dimension 8300 selv jeg og vet at PSU-en er på 250W.

 

Personlig har jeg et radeon 9800 pro kort som kjører helt fint på dette...

 

PÅ dette kjører jeg to hardisker ihvertfall og alt annet ustyr...

 

Nå kjenner ikke jeg til hvordan det går med x800xt kortet men vil anta at det funker men for sikkerthets skyld kan du kanskje prøve å spørre noen på dell om saken.

 

Bare sånn i farten... du må kjøpe agp versjonen ettersom dimesion 8300 ikke har pcl express (når det er sagt så skal det sies at jeg ikke ordentlig kjenner til den nye standarden enda...)

Lenke til kommentar
pc'en til kameraten din med 250w og 9800 pro går sikert på, men tviler sterkt på at den går veldig stabilt

så du mener d ikke kan gå med x800xt ell 6800ett-eller-annet?

Du vil slite med ett 6800 Ultra på 250w men det kan sikkert gå greit med ett GT kort.(Uten at jeg vet dette sikkert) Uansett er en ny strømforsyning en god investering for deg. Kjøp en med jevn strømtilførsel på 350-400w så er du trygg. Jeg kjøpte en 400w NothQ fra datakjeden til 399,- Den har veldig jevn strøm og er ganske stille.

 

Ellers må jeg bare si gratulerer med konfirmasjonen og lykke til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...