Gå til innhold

EFFEKTiv service på bærbar?


Anbefalte innlegg

Les mitt innlegg i denne saken, bl a til deg, KILLER, som tydelig har hatt med Effekt å gjøre:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=291981

 

Meningsløst firma, der det er ledelsen som føkker opp arbeidsvilkårene for de som jobber der. Det er som det blir nevnt her, flaut å snakke med folk som ringer inn, og måtte unnskylde deg ovenfor en ledelse som du hater!

Supportarbeidere, teknikere etc gjør en fin jobb, om det bare ikke hadde blitt satt som krav at de må løse "så og så" mange saker pr dag, eller ha "så og så" mange reparasjoner.

 

INNSPILL!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg lest innlegget ditt Freebirrrd og jeg må si meg enig i mye du skriver.

Har idag hatt besøk av tekniker og fått byttet dvd/cd brenneren som ble ødelagt når pc var på service.

 

Topp service av teknikkeren men når man forsøker på tlf. er aldri! den man skal snakke med til stede og det er store problemer med å få hjelp.

 

Jeg er som sagt heller ikke imponert over pakkingen.

Se eksempel:

 

Imponerende?! Kunne se pcen uten å åpne pakka

post-78-1094583483_thumb.jpg

Endret av Kaptein Splætt
Lenke til kommentar

Jeg ventet tre måneder på at de skulle skifte en hardisk.

 

Hele den tiden hadde de maskinen hos seg.

 

Og samtidig hadde de snikene byttet til en mindre prosessor!

 

Når jeg leverte den inn hadde den en A64 3200+ og når jeg fikk den tilbake hadde den en 3000+!!

 

Effekt ligger LAVT i kurs hos meg!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...