Gå til innhold

Asus 6800 nu 128 mb


amiga600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva gjør msi sitt kort bedre? :hmm:  det er jo dyrere det....

Tror faktisk det bare er bundle som skiller MSI fra andre. De har stort sett shippet referansekort med MSI klistremerke foreløpig.

D er d vel ikke.... Msi har egen kjøler....

Hvis du sier det.. men ikke på bildene jeg har sett i allefall.

Hmmm... MSI 6800 har ikke aluminiumkjøler, som d er på referansekort... Mener den er litt større og, mn ikke sikker

Lenke til kommentar
hva gjør msi sitt kort bedre? :hmm:  det er jo dyrere det....

Tror faktisk det bare er bundle som skiller MSI fra andre. De har stort sett shippet referansekort med MSI klistremerke foreløpig.

D er d vel ikke.... Msi har egen kjøler....

Hvis du sier det.. men ikke på bildene jeg har sett i allefall.

Hehe... Denne gangen tok du feil Carnifex :D Men d er ikke ofte du gjør.. Alle gjør feil en gang i blant

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Hehe... Denne gangen tok du feil Carnifex :D Men d er ikke ofte du gjør.. Alle gjør feil en gang i blant

Hmm.. I stand corrected :p Sjekket nå og det er rett som du sier:

 

In traditional MSI fashion, the NX6800 utilizes a fire truck-red PCB color along with a custom GPU cooler. With so many carbon-copy GeForce 6800 designs we've seen in the past, it's refreshing to see MSI show off their engineering prowess with this custom 6800 board.

 

Beklager.. :blush:

Lenke til kommentar
Hehe... Denne gangen tok du feil Carnifex :D  Men d er ikke ofte du gjør.. Alle gjør feil en gang i blant

Hmm.. I stand corrected :p Sjekket nå og det er rett som du sier:

 

In traditional MSI fashion, the NX6800 utilizes a fire truck-red PCB color along with a custom GPU cooler. With so many carbon-copy GeForce 6800 designs we've seen in the past, it's refreshing to see MSI show off their engineering prowess with this custom 6800 board.

 

Beklager.. :blush:

Hehehe.... At MSI hadde bedre kjøler var grunnen til at jeg kjøpte kortet... Noe jeg ikke angrer på ;)

Lenke til kommentar

enig at msi har veldig bra kjøling på 6800 kortene,er massiv kopper over store deler over av kortet.dette gir fint temp.kjører selv med et GT med 50 grader og ca 55-60 load er jo veldig godkjent.ikke alle 6800 nu har slik kjøling,så se etter før man kjøper..

 

at msi har mere ytelse enn andre produsenter tviler jeg mye på.

 

sorry,ble litt skrivefeil her.

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...