Gå til innhold

Pre-Order på JTL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av dere som har forhåndsbestillt JTL med bonuspack fra USA ell?

Gleder meg sånn passe til å få den speederen, hvis det ikke er ett fly da..

Bonus Offer! - Preorder Star Wars Galaxies: Jump to Lightspeed and receive an exclusive in-game vehicle FREE! The Flash speeder is a sleek lightweight speeder from Naboo complete with rear-mounted turret!
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hvis det er måneds avgiften du refererer til så trenger du ikke og betale for 2, det er fremdeles bare 1 måneds pris á $15 eller mindre hvis du har en annen betalingsplan.

Endret av Eurofighter
Skrevet
hvis det er måneds avgiften du refererer til så trenger du ikke og betale for 2, det er fremdeles bare 1 måneds pris á $15 eller mindre hvis du har en annen betalingsplan.

Har hørt at du må bteale 15dollar for SWG og 15dollar for JtL :hmm:

Skrevet (endret)

Kan jeg aldri tenke meg. Hvis de gjør det så kommer de til å miste nesten alle som spiller. Det er ingen online spill enda som en har måttet betale mer per mnd. for å spille en utvidelsespakke.. :nei:

Hvis det er fakta (noe jeg tviler veeeeeldig på), så kommer hvertfall jeg til å legge SWG på hylla for evig. :cry:

Endret av Nosferatu
Skrevet
Har hørt at du må bteale 15dollar for SWG og 15dollar for JtL :hmm:

Dette er nok feil du. Ingen ekstra månedsavgift på JTL. Finner ikke tilbake til linken men var postet noe på swg forumet en stund tilbake med masse info om JTL.

Der stod det bl.a at det ikke var noen ekstra avgifter.

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke ekstra avgifter, men du må jo kjøpe selve ekstra pakken som koster noen kroner...

Lurer på om jeg også skal bestille...

Forresten, er det noen som har fått mail angående Jtl beta testing?

Skrevet
Har hørt at du må bteale 15dollar for SWG og 15dollar for JtL  :hmm:

Dette er nok feil du. Ingen ekstra månedsavgift på JTL. Finner ikke tilbake til linken men var postet noe på swg forumet en stund tilbake med masse info om JTL.

Der stod det bl.a at det ikke var noen ekstra avgifter.

OMG,JtL for mesa!! :w00t:

Skrevet (endret)

For de av dere som er i tvil ang. betaling av JTLS kan ta en titt på SOE's offisielle JTLS FAQ (Spørsmål nr. 15) :)

We haven't finalized the retail cost of Jump to Lightspeed , but we expect it will be competitive with other expansions. You will not need to pay any additional monthly fees - Jump to Lightspeed enhances your Star Wars Galaxies experience at no extra monthly charge.
Endret av AndyG
Skrevet
Thunderheart dropped by to set the record straight - the vehicle you get by preordering JTL at EBGames or Gamestop will not have a turret attached:

rabocca wrote:

all i wanna know is if that turret is usable

Sorry, there is no turret. That is a bizarre type accident that will be cleaned up soon.

Kurt "Thunderheart" Stangl

Community Relations Manager

AAAAAAAAARGH :wallbash::cry::realmad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...