esp-pett Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Har en WD 120GB og en WD 160GB HDD i pc'n min. Etter å ha kopiert masse ting over på 160GB'en, får jeg ikke kommet inn på den, selv ikke etter omstart. Får opp: "Disken er ikke formatert", "vil du formatere den nå? JA / NEI" Hvis jeg klikke på egenskaper for disk'en får jeg opplyst at disken er tom og at kapasiteten er lik 0MB. Jeg får også bppa at filsystemet er RAW! Hva har skjedd? Har kjørt Diagnostic Utillities 5.04c fra WD uten å finne feil på disk'en. Takk for hjelpen
B4stian Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 noe feil har skjedd, så formatere er nok enete utvei, tror neppe systemgjenoppretting vil hjelpe..
BearCat Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Regner med at du bruker Windows. Bare for sikkerhets skyld : du _har_ støtte for 48bit LBA aktivert, og disken detekteres riktig i BIOS ?
TEE Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Her er nok dessverre eneste utvei en formatering. Før eller etter formateringen kan du gå løs på disken med et program som f.eks. FinalData Pro og hente ut de dataene du vil beholde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå