Gå til innhold

Ocz og klokking


XonatoR2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis du har planer om å klokke FSB og å kjøre minne hastighet like høyt...Da er pc3700 bra . Er vell ingen som "Støtter" pc3700 det er vell bare for å beskrive at minne kan kjøres på 466mhz.

 

Men mange pc3200 brikker kan også kjøres langt over 400mhz . Så ja den rammen er bra ram i den pris klassen.

Endret av Pukerud
Lenke til kommentar
jeg driter i hva du ville gått får det er helt off topic, dessuten støtter ikke mitt hovedkort pc3700, jeg har amd xp system..

Du er interessert i klokkeram, og da får du forslag! :mad:

Du finner ikke mange hovedkort som støtter pc3700.

Som trådstarter bør du kanskje spesifisere hva du er interessert i og hvor mye penger du vil bruke, så slipper du å slenge kommentarer til dem som kommer med forslag.

Lenke til kommentar
jeg driter i hva du ville gått får det er helt off topic, dessuten støtter ikke mitt hovedkort pc3700, jeg har amd xp system..

Hva som er bedre eller ikke er irellevant jeg vasser ikke i penger..og som sagt amd xp sys

Hva med å holde en litt høflig tone, så kanskje du får hjelp også neste gang du spør om noe? Forresten er det vel ingen plattformer som har offisiell støtte for PC3700 tror jeg, men du spurte etter ram til overklokking, og det fikk du.

Lenke til kommentar
jeg driter i hva du ville gått får det er helt off topic, dessuten støtter ikke mitt hovedkort pc3700, jeg har amd xp system..

Du er interessert i klokkeram, og da får du forslag! :mad:

Du finner ikke mange hovedkort som støtter pc3700.

Som trådstarter bør du kanskje spesifisere hva du er interessert i og hvor mye penger du vil bruke, så slipper du å slenge kommentarer til dem som kommer med forslag.

jeg var intrissert i å vite om de ramma jeg har velgt var gode på klokkin, ikke hvilken ram som var god til klokking

Lenke til kommentar
jeg driter i hva du ville gått får det er helt off topic, dessuten støtter ikke mitt hovedkort pc3700, jeg har amd xp system..
Hva som er bedre eller ikke er irellevant jeg vasser ikke i penger..og som sagt amd xp sys

Hva med å holde en litt høflig tone, så kanskje du får hjelp også neste gang du spør om noe? Forresten er det vel ingen plattformer som har offisiell støtte for PC3700 tror jeg, men du spurte etter ram til overklokking, og det fikk du.

jeg spurte ikke om ram til overklokkin jeg spurte om de ramma jeg hadde funnet var gode til overklokking

Lenke til kommentar
jeg driter i hva du ville gått får det er helt off topic, dessuten støtter ikke mitt hovedkort pc3700, jeg har amd xp system..
Hva som er bedre eller ikke er irellevant jeg vasser ikke i penger..og som sagt amd xp sys

Hva med å holde en litt høflig tone, så kanskje du får hjelp også neste gang du spør om noe? Forresten er det vel ingen plattformer som har offisiell støtte for PC3700 tror jeg, men du spurte etter ram til overklokking, og det fikk du.

jeg spurte ikke om ram til overklokkin jeg spurte om de ramma jeg hadde funnet var gode til overklokking

Er vell lettere at folk gir deg linker til god klokke-ram, enn at du skal tippe en brikke som er god til å klokke, for så lage en ny tråd hvor du spør om den brikken er bra?

Lenke til kommentar
jeg driter i hva du ville gått får det er helt off topic, dessuten støtter ikke mitt hovedkort pc3700, jeg har amd xp system..
Hva som er bedre eller ikke er irellevant jeg vasser ikke i penger..og som sagt amd xp sys

Hva med å holde en litt høflig tone, så kanskje du får hjelp også neste gang du spør om noe? Forresten er det vel ingen plattformer som har offisiell støtte for PC3700 tror jeg, men du spurte etter ram til overklokking, og det fikk du.

jeg spurte ikke om ram til overklokkin jeg spurte om de ramma jeg hadde funnet var gode til overklokking

Bruk google istedet for å slenge dritt her.

Lenke til kommentar
jeg spurte ikke om ram til overklokkin jeg spurte om de ramma jeg hadde funnet var gode til overklokking

Hvordan ser du for deg at du skal få hjelp på dette forumet?

Har du tenkt å starte nye tråder hver gang du tipper feil om noe er bra eller ikke?

Skjerp deg viss du i det hele tatt ønsker å få hjelp på forumet her!

Endret av Frijazz
Lenke til kommentar
jeg spurte ikke om ram til overklokkin jeg spurte om de ramma jeg hadde funnet var gode til overklokking

Hvordan ser du for deg at du skal få hjelp på dette forumet?

Har du tenkt å starte nye tråder hver gang du tipper feil om noe er bra eller ikke?

Skjerp deg viss du i det hele tatt ønsker å få hjelp på forumet her!

For du er kul

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...