kaiern Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Nå drar du damer! Jepp, du kan begynne med å prøve deg på HalTan
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jepp, du kan begynne med å prøve deg på HalTan. Trodde vi hadde nok med hverandre, jeg.
kaiern Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jepp, du kan begynne med å prøve deg på HalTan. Trodde vi hadde nok med hverandre, jeg. Ja, ok da.
TJ Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 For å være litt kritisk: Var igrunn ganske bra, bortsett fra en litt upresis start og en litt sur gitar. (My opinion seff.)
srbz Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Bra det der... Har selv også bare spilt inn en sang, sammen med en kompis... The house of the rising sun, valgte bare en enkel en... La på flere el-gitar stemmer, bass, akustisk gitar, piano og trommer og hele pakken, hørtes nesten litt proft ut. Men dessverre har jeg den ikke på pcen, skal høre om duden har sangen liggende på innspillingsstudiotingen fortsatt, så folket kan få høre min også keep it up! EDIT: nesten, ja. fyren hadde innspillingsstudioting, miksegreie, hva jeg nå skal kalle det, så lydkvaliteten på el, bass og trommer (trommemaskinen som er på, var skikkelig bra også), mens akustisk osv, som vi tok opp med mikk, lagde litt støy... må prøve å spille inn flere snart Endret 3. september 2004 av surbz00r
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå