Gå til innhold

Ka våpen HATER du mest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AWP eer det beste våpenet som er.. men er ikke det beste og bli drept av.. alle b3 våpen sko våre ute av cs Inkludert Bullpup og b41.. hater di lame våpene.. ak og colt e best:D.. men har bare spilt i ca 3 månder og liker best di..

• 3 uker senere...
Skrevet

Det er noe rart med meg ... :blink:

Nå greier jeg BARE å bruke galil... Cirka hver måned kommer et nytt våpen som jeg bruker... Det er det eneste våopenet jeg da bruker i en hel måned, så lenge jeg har råd... Noen ganger glock, TMP, MAC, famas, Scout, AWP.. osv... Da greer jeg bare å bruke det eneste våpenet bra, og eier alle sammen... :blink:

Skrevet
Spiller mot vennene mine og di bruker ak! blir drit lei! di "banker" meg med ak! Det er ikke mer enn headshot som skjer!

bruk ak du og, så eier du dem igjen :green: alle som ikke har spilt en stund, foretrekker m4 :p

Skrevet

Liker alle våpen egentlig.

Våpen som MAC10, UMP, TMP, haglene og de rare auto sniperene til begge lag er sinsykt morrsome og leke seg med. Har ikke noe imot noen av våpene i cs :)

Svarer kansje på ikke på spørsmål, men hvis det var et våpen, svar blir det nye våpen til Terror og Ct, var litt uvante og upassende syntes jeg :p

Menne smag og behag, gøy uansett :p

Skrevet

umm... våpen jeg ikke liker, dæven denna var vanskelig.

Hvis jeg måtte velge et våpen så hadde det blitt g3sg1.

Å tro at ak/colt er overlegent mot uvanlige smg's er helt absurd, det som gjør ting bedre er taktikken, hvordan man utnytter våpnet og situasjonen.

Skrevet

H&K G3/SG1 Sniper Rifle, faen som jeg hater det våpnet. Ikke bare pga at det er sjukt effektivt i cs, men at det også er et helvete å pusse! ;)

Skrevet

hehe...neida, det er relativt enkelt det :p

åsså tror jeg du ville elska det i en reel situasjon :p

og ja..sykt effektivt... bare så synd CT ikke får det :p (20 skudds G3 istedet for 30 skudds SIG anyday!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...