Gå til innhold

[GTA]blir san andreas likt vice city?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:no: Jeg har sett mye bilder og en video av San Andreas.Og jeg syntes det ligner svært mye på Vice City. Jeg hvet det skal ligne litt men.... Jeg har en følelse om at jeg blir skuffa :cry: Hva tror dere?

PS: Hva blir likt? ulikt? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper storyen blir like bra fortalt som i Vice City. Det var det som gjorde VC så mye bedre enn GTA3 (i mine øyne). Forhåpningene er høye :) Ser veldig lovende ut.

Skrevet

Kjøp oktober-nummeret av PSM2. Ja, oktobernummeret...

Mye fin info om GTA:SA. De sammeligner det med Vice city og. Men det er forbedret på alle måter. Og, ja: De har spilt det... ;)

En del fine screenshots også.

Gleder meg... :love:

Håper bare jeg har god tid i vinter...

Skrevet
:no: Jeg har sett mye bilder og en video av San Andreas.Og jeg syntes det ligner svært mye på Vice City. Jeg hvet det skal ligne litt men.... Jeg har en følelse om at jeg blir skuffa :cry: Hva tror dere?

you WONT get dissapointed, mait! :thumbup:

Skrevet

Tror ikke du blir skuffet nei!

Men det er ingen revolusjon, heller en evolusjon. Tror ikke det er så myyee mer å hente ut av GTA3 motoren, og der vel kanskje PS2`en som begynner å bli moden for skrotnissen. Men mange nye features er det jo da, svømming, sykkling, du blir feit, du må klippe håret, spillet er ca 4-5 ganger større enn VC, det er ca 6 ganger større soundtrack. Det vil komme på dual layer dvd (intill 8,5gb), og er ett av de få PS2 spilla på markedet som bruker det.

Gleder meg! Gleder meg enda mer til PC utgaven, da den sikkert blir bedre enn PS2, (som vanlig!)

Skrevet
Tror ikke du blir skuffet nei!

Men det er ingen revolusjon, heller en evolusjon. Tror ikke det er så myyee mer å hente ut av GTA3 motoren, og der vel kanskje PS2`en som begynner å bli moden for skrotnissen. Men mange nye features er det jo da, svømming, sykkling, du blir feit, du må klippe håret, spillet er ca 4-5 ganger større enn VC, det er ca 6 ganger større soundtrack. Det vil komme på dual layer dvd (intill 8,5gb), og er ett av de få PS2 spilla på markedet som bruker det.

Gleder meg! Gleder meg enda mer til PC utgaven, da den sikkert blir bedre enn PS2, (som vanlig!)

Og jeg gleder meg til xbox utgaven som blir enda bedre enn pc-utgaven.. :w00t:

Tror dette blir et knallspill(xbox og pc). Tror det blir for mye loading på PS2..

Skrevet
Tror det blir for mye loading på PS2..

HAHA :!: Hvis du hadde satt deg litt inn i saken så hadde du vist at det er noe som er kuttet ned på. PS2 versjonen blir nok best- og først :D

Skrevet
Tror det blir for mye loading på PS2..

HAHA :!: Hvis du hadde satt deg litt inn i saken så hadde du vist at det er noe som er kuttet ned på. PS2 versjonen blir nok best- og først :D

HAHA først ja, men hvis du sammenligner xbox versjonen og PS2 versjonen til neste år skjønner du hva jeg mener. Blir akkurat slik som med VC. Så jeg tror det er DU som ikke har peiling her.. GTA SA blir best på xbox(grafiske detaljer bortsett fra oppløsning som blir PC).. :w00t::dribble::tease:

Skrevet

Var det på type grafikk du mente? for de har jobare videreutviklet vicecity motoren slik at de skal greie og kjøre det fint på ps2en.. Men ellers så blir det jo en helt annen "feeling" når du kommer til og spille san andreas, for di at der er det jo helt annen story, et helt annnet sted. osv

så den som blir skuffet av dette spillet fortjener ikke og spille det. ;)

Skrevet
' date='02/09/2004 : 00:21']
Du kan visst også kjøre fire-hjuling! mohahaha! :dribble:

kan du på vice city deluxe å! muhahahah :p

Den er ikke så god kjørefølelse på den da ;)

Skrevet
' date='02/09/2004 : 00:21']

HVA?hvor?hvordan! dette har jeg alldri sett gta delux!!! har sett platinium men ikke delux! :hmm: FETT :D

Skrevet
,02/09/2004 : 00:21]

HVA?hvor?hvordan! dette har jeg alldri sett gta delux!!! har sett platinium men ikke delux! :hmm: FETT :D

det er en modifikasjon, og kan kun spilles på PC versjonen. litt upassende da dette er konsolldelen av forumet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...