Gå til innhold

yaTack :-) har blitt bra igjen ?


Anbefalte innlegg

Jeg har nå i løpet av noen dager handlet flere ting hos yaTack. Jeg har handlet 3 ganger i de siste ukene. Bestilte et skjermkort omtalt på forumet :thumbup: , og kunne hente det på posten dagen etter :D . Ble litt usikker om det passet i mitt hovedkort, så jeg sendte en mail til kundeservice og fikk positivt svar i løpet av 10 minutter. Dette overgikk langt over mine forventninger....

 

Ble positivt overrasket, så jeg kjøpte likegodt en ny harddisk. Like effektiv levering denne gangen. Bor riktignok ikke så langt unna, men så at varen var sendt samme dag som bestilt.

 

Kjøpte så en mobiltelefon,(dama må jo også få noe), samme hisorie, kjapp levering.

 

Vel har ingen erfaring med hvordan det er når ting går galt, men er servicen i ettertid hvis problemer skulle dukke opp er det jo ingen ting å utsette. Ser at de har mange gode priser også, men finner dem ikke på kelkoo eller HW guiden ?

 

Har lest noe om yaTack på forumet her fra før, og det er jo ikke mye positivt å si, men min erfaring så langt er bare positiv. Kanskje de har skjerpet seg ?

 

 

#EDIT av moderator : Capt. Chaos er tilknyttet YaTack, og forumbrukerne bes derfor ta denne tråden med en klype salt.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har lest noe om yaTack på forumet her fra før, og det er jo ikke mye positivt å si, men min erfaring så langt er bare positiv. Kanskje de har skjerpet seg ?

Fint at det fungerte for deg, men jeg kommer aldri noensinne til å benytte meg av den butikken igjen - livet er rett pg slett for kort :!:

 

Men s¨er jeg en av de som ventet i seks uker på at de skulle sende varene, da...

Lenke til kommentar
Jeg har nå i løpet av noen dager handlet flere ting hos yaTack. Jeg har handlet 3 ganger i  de siste ukene. Bestilte et skjermkort omtalt på forumet :thumbup: , og kunne hente det på posten dagen etter :D . Ble litt usikker om det passet i mitt hovedkort, så jeg sendte en mail til kundeservice og fikk positivt svar i løpet av 10 minutter. Dette overgikk langt over mine forventninger....

 

Ble positivt overrasket, så jeg kjøpte likegodt en ny harddisk. Like effektiv levering denne gangen. Bor riktignok ikke så langt unna, men så at varen var sendt samme dag som bestilt.

 

Kjøpte så en mobiltelefon,(dama må jo også få noe), samme hisorie, kjapp levering.

 

Vel har ingen erfaring med hvordan det er når ting går galt, men er servicen i ettertid hvis problemer skulle dukke opp er det jo ingen ting å utsette. Ser at de har mange gode priser også, men finner dem ikke på kelkoo eller HW guiden ?

 

Har lest noe om yaTack på forumet her fra før, og det er jo ikke mye positivt å si, men min erfaring så langt er bare positiv. Kanskje de har skjerpet seg ?

Hei Lars,

 

Har du en forklaring på hvorfor e-posten du har registrert deg på blir koblet til en en annen e-post du har med @yatack.no adresse?

 

Som du sikkert vet tillater vi ikke butikker å drive med egenreklame, og jeg lurer derfor på hvordan dette henger sammen.

 

Fra Yatack sine sider ser det ut til at du til og med sitter i ledelsen i selskapet, men jeg avventer en forklaring på dette før vi går videre.

Endret av pgressum
Lenke til kommentar
Jeg har nå i løpet av noen dager handlet flere ting hos yaTack. Jeg har handlet 3 ganger i  de siste ukene. Bestilte et skjermkort omtalt på forumet :thumbup: , og kunne hente det på posten dagen etter :D . Ble litt usikker om det passet i mitt hovedkort, så jeg sendte en mail til kundeservice og fikk positivt svar i løpet av 10 minutter. Dette overgikk langt over mine forventninger....

 

Ble positivt overrasket, så jeg kjøpte likegodt en ny harddisk. Like effektiv levering denne gangen. Bor riktignok ikke så langt unna, men så at varen var sendt samme dag som bestilt.

 

Kjøpte så en mobiltelefon,(dama må jo også få noe), samme hisorie, kjapp levering.

 

Vel har ingen erfaring med hvordan det er når ting går galt, men er servicen i ettertid hvis problemer skulle dukke opp er det jo ingen ting å utsette. Ser at de har mange gode priser også, men finner dem ikke på kelkoo eller HW guiden ?

 

Har lest noe om yaTack på forumet her fra før, og det er jo ikke mye positivt å si, men min erfaring så langt er bare positiv. Kanskje de har skjerpet seg ?

Hei Lars,

 

Har du en forklaring på hvorfor e-posten du har registrert deg på blir koblet til en en annen e-post du har med @yatack.no adresse?

 

Som du sikkert vet tillater vi ikke butikker å drive med egenreklame, og jeg lurer derfor på hvordan dette henger sammen.

 

Fra Yatack sine sider ser det ut til at du til og med sitter i ledelsen i selskapet, men jeg avventer en forklaring på dette før vi går videre.

Enda et godt eksempel på egenreklame, :hmm:

 

:thumbdown: yaTack har kanskje ikke skønt det, men å reklamere for seg selv er ikke akkuratt rettferdig

 

 

 

:thumbdown: yaTack :thumbdown:

Lenke til kommentar

Utrolig!

Et kjapt søk viser at av Capt. Chaos totalt 6 poster, dreier 3 seg om Yatack, og alle er positive...

 

Og du, Capt. Chaos, om det er sant som pgressum sier, så er din eneste mulighet nå å unnskylde deg uforbeholdent. Havner du på feil side i dette forumet, så tror jeg du får det litt hardt. Du kan jo bare sjekke hva som skjedde sist gang noen prøvde seg på egenreklame. Pepper deluxe.

 

Lærer folk aldri?

Skee

Lenke til kommentar

Men fra spøk til revolver. Det er for trasig at slike firmaer skal ødelegge en slik kategori som "Webshoperfaringer". Snart blir det vel ingen som tør å dele positive erfaringer med andre forumbrukere. Elller rettere sagt, hvem tør stole på positive anbefalinger som folk skriver om her..?

 

Greit nok, butikk er butikk. De fleste her er oppegående nok til å skjønne at markede kan være tøfft for mange nettbutikker. Men de som får svi for slike sleipe trikse er de andre butikkene som operer litt mer ærlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...