Gå til innhold

Problemer med Desert Combat


Anbefalte innlegg

Hei! jeg har et problem når jeg skal spille desert combat, for når jeg kommer inn i spillet, så kommer det frem et STORT vindu som det stå noe om "vote_map" osv. og detter vinduet får jeg ikke fjernet, og med andre ord så greier jeg ikke å spille desert combat. men jeg greier og spille battlefield.

har testet destert combat v0.38-0.6 og 0.7 uten at det blir noen forskjell, :cry:

 

info: exp. pack: "road to rome" og "secret weapons"

 

AMD xp2500, 512 ddr ram, fx 5600 ultra ++

 

takker så mye for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! jeg har et problem når jeg skal spille desert combat, for når jeg kommer inn i spillet, så kommer det frem et STORT vindu som det stå noe om "vote_map" osv. og detter vinduet får jeg ikke fjernet, og med andre ord så greier jeg ikke å spille desert combat. men jeg greier og spille battlefield.

har testet destert combat v0.38-0.6 og 0.7 uten at det blir noen forskjell, :cry:

 

info: exp. pack: "road to rome" og "secret weapons"

 

AMD xp2500, 512 ddr ram, fx 5600 ultra ++

 

takker så mye for svar :D

du MÅ ha nyeste oppdateringen til battlefield, kom opp sånn til meg å men jeg patchet battlefield da ble det vinduet vekk når jeg startet desert combat!

Lenke til kommentar

sorry.. har ikke nett på pc'n min .. men jeg får bare opp et gjennomsiktig vindu der det står : noe om at vote på map er ikke aktivert - også kan du trykke på close eller på velg.. eller noe. men du kan spille for det om, men du ser ikke så veldig mye igjennom vinduet du får opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...