Stor Oddnoga Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Mafia, helt klart. Aldri har et spill virket så fengslende på meg.
Snorre Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 det må nok være zelda på nintendo 64 Takk!
thomassit0 Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) broren min og jeg fikk FFVII for en del år siden på PS1 og vi spilte det over 20 timer på den første helga... sinnsykt bra spilll... Endret 4. september 2004 av 2mass
[r]endre Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Husker at jeg så på når broren til en kamerat spilte FFVII, jeg var solgt etter de første fem minuttene. Dagen etter løp jeg ned i butikken og skaffet meg spillet. Med andre ord så har jeg aldri levet meg så mye inn i noe spill som i FF7. Tviler på at det noen gang blir laget et bedre spill, isåfall må det være Squaresoft som står bak.
huf Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) Arx Fatalis på en soleklar førsteplass. Herregud så hekta jeg var..jeg VAR _inne_ i spillet, med rustning på meg. Ellers, så var Splinter Cell ganske så innvolverende. Rundet det på 2 dager..synd det var såpass kort. Edit: Glemte Thief-serien Endret 4. september 2004 av huf
knutby Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Mafia, helt klart. Aldri har et spill virket så fengslende på meg. Ohh, glemte nesten det ja. Supert spill. Slutten er jo rørende!
TomWhittaker Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Championship Manager (i den grad jeg noen gang har levd meg inn i et spill)
STrat2k Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Championship Manager (i den grad jeg noen gang har levd meg inn i et spill) Hehe.. spilte det en del jeg også.. det var 97/98.. har ikke spilt spillet etterpå, ble ikke det samme liksom..
Aggex Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Grim Fandango var kanskje et av dei spillene eg følte meg mest involvert i. Men eg ødela alt den dagen eg skreiv ut en 80 siders walk-through fordi eg satt fast et sted leenge og strevde. Blir nesten litt trist når eg tenker tilbake på det spillet. Det å ødelegge et så fint spill med å jukse
-MarL- Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Star Wars: Knights of the Old Rebuplic, Baldurs gate spilla og Thief serien. Dissa spilla har jeg levd meg inni mest.
NitroLr Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Det må være call of duty, muligens warcraft-serien.
Sir_cruz Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 det må nok være zelda på nintendo 64 Ja ass
insider Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Anarchy Online så lenge jeg spilte det ( 1 1/2 år)
notalive Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 hmm... må være Battlefield 1942, husker at jeg og en kompis satt å spilte, det er ekkelt å stå som scout å skal skyte en mens han skyter etter meg med bazooka
STrat2k Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 det må nok være zelda på nintendo 64 Ja ass Flere som har spillt det ja.. Tror faktisk det er det mest geniale spillet jeg har spillt!
Cord Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 (endret) Helt klart FallOut 1 & 2! Begge tok helt over livet mitt første gang jeg spillte de Ble hjemme fra skolen og greire. Tror jeg satt 1 uke i strekk med 1`ern uten sosialt liv what so ever.. HeHe.. Ellers så gikk det temmelig fort å løpe gjennom Max payne oxo! Ble sinnsykt hekta av begge, og levde meg nok bra inn, men FallOut stiller i en klase for seg selv ass EDIT: For å dra frem det konsoll spillet som står høyest må jeg nsten nevne Dark Cloud! Harru PS2, så BØR du teste det ut Endret 8. september 2004 av Cord
Koopa Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Men de spillene jeg har vært mest inne er Mafia og Gothic 2 I Mafia ble jeg oppriktig lei meg på slutten . Historien var utrolig fengende og involverende. Når det gjelder Gothic 2 så vet dere hva jeg snakker om .
Sir_cruz Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 det må nok være zelda på nintendo 64 Ja ass Flere som har spillt det ja.. Tror faktisk det er det mest geniale spillet jeg har spillt! Zelda M M var en skuffelse når det kom ut i forhold ass, og for ikke og snakke om W W
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå