Gå til innhold

Lage 3d logo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, at de fleste her antageligvis har Adobe Photoshop, er ikke det samme som at ALLE HAR det. Dessuten er det LITT høy brukerterskel på det. Jaffal om du skal gjøre litt avanserte greier. (De aller fleste greier å tegne en runding, etter en stund...)

 

 

Åssen mekker man 3D med Photoshop, da? Noen som har lyst å lage en tutorial eller.no?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-12 00:48, Gizle skrev:

Micrografx SIMPLY 3D er et helt kurrant program. Det kom en GRATIS fullversion (version 3.0 - 1998)av den i Komputer for alle nr. 3/2000 !!!! Så har du en kompis eller noe sånt med den CD'en er jo saken grei.

På min hjemmeside (
) har jeg stort sett bare brukt Simply 3D til logoer og slikt.

Ta en titt for noen eksempler...........



hilsen


Gizle



Nå var jo den siden noe av det verste jeg har sett også da.

Lenke til kommentar

En enkel måte å gjøre det på er å skrive inn et ord på en blank side. Dette ordet kommer så i et eget lag(layer). Nederst i layer-paletten er det et valg som heter Blend Options(ser ut som en slik matte-f). Dobbeltklikk på denne og du får opp et vindu med masse forskjellige muligheter. Blant annet: Inner Bevel, Outer Bevel og endel andre valg jeg ikke husker i farta.

 

Er veldig trøtt nå, så du kan jo prøve og siden spørre, så kan jeg prøve å svare i morgen tidlig.

Natta.

Lenke til kommentar

Angrer nesten på at jeg "lånte" Adobe Photoshop 6.0 fra skolen. Det er på norsk, og norske programmer er så UTROLIG bedritne... Men men...

 

Mer:

http://hjem.sol.no/gothgeek/ev_else_01.jpg

Dette var gøy! Tror jeg må lære meg disse greiene! Takk, C. Alshus! Fet! Virkelig! (Si hva dere syns om mitt "mesterverk"...)

 

_________________

http://www.minipuz.tk

Mvh,

Tore Jakob Haugen

 

 

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-05-12 02:57 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...