Gå til innhold

Evil genius demo ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Genialt spill! Akkurat slik jeg hadde forestilt meg det og ville at det skulle være! Ikke har det høye maskinkrav heller!

Gleder meg til hele kommer ut! :dribble:

Skrevet

Jeg testet det litt i går, og det virket veldig lovende. Men jeg fikk aldri til å sende han fyren til interrogation, selv om jeg gjorde akkurat slik som tutorial-damen sa jeg skulle gjøre.

Skrevet

maskinen restarter når jeg prøver og starte demoen, noen som har noen aning om hva som er galt?

Har ikke varmeproblemer eller noe slikt

Skrevet
Jeg testet det litt i går, og det virket veldig lovende. Men jeg fikk aldri til å sende han fyren til interrogation, selv om jeg gjorde akkurat slik som tutorial-damen sa jeg skulle gjøre.

Har samme problemet :hmm:

Skrevet
Du høyreklikker på rommet han er fanget i, og velger interrogate. Så klikker du på den stolen du vil sende han til.

Det var akkurat det jeg gjorde. "Stemmen" sier også at han skal bli avhørt, men det er ingen som kommer og henter ham.

Skrevet
maskinen restarter når jeg prøver og starte demoen, noen som har noen aning om hva som er galt?

Har ikke varmeproblemer eller noe slikt

Min restarter også. Første gang frøs maskinen bare, men andre gang restartet hele greia. :mad: Da hadde jeg slått av de bakgrunnsprogrammene jeg kunne slå av. Trodde ikke maskinen min var SÅ dårlig. :dontgetit:

Skrevet

Syns bare det er irriterende med dei agentene som kommer ned i fallskjerm hele tiden. Ligger jo bodybags over hele labratoriet og hele "plenen" utenfor laben. Alle arbeiderene bærer bodybags isetede for å gjøre noe annet nyttig.

Skrevet
Syns bare det er irriterende med dei agentene som kommer ned i fallskjerm hele tiden. Ligger jo bodybags over hele labratoriet og hele "plenen" utenfor laben. Alle arbeiderene bærer bodybags isetede for å gjøre noe annet nyttig.

Får satse på at fullversjonen har noen greier som gjør at man kan gjøre noe med likene! :p

Som en ressurs ;)

Skrevet
Nixon - (helt off topic) du spiller vel ikke Lineage 2 eller har gjort det ? ;)

Nope!

ok, for det er en fyr i L2 som skriver navnet sitt helt som du gj0r Uten ^^ og han er sinnsyk :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...