Bluebeans Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Topic sier vel sitt. http://www.gamershell.com/download_6873.shtml Har ikke prøvd den enda, utifra det jeg har hørt så virker spillet artig =P
Magus Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Genialt spill! Akkurat slik jeg hadde forestilt meg det og ville at det skulle være! Ikke har det høye maskinkrav heller! Gleder meg til hele kommer ut!
tacomodo Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Så en video for en stund siden og tenkte det var helt ræva, men så testet jeg demoen i dag, og jeg må si meg imponert. Virker polert og bra
Supposedly Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Ventet på at den skulle komme ut i går; skal laste den ned med en gang jeg kommer hjem. Har ikke gjort meg opp noen mening ennå, kun ut fra bildene.
eught Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jeg testet det litt i går, og det virket veldig lovende. Men jeg fikk aldri til å sende han fyren til interrogation, selv om jeg gjorde akkurat slik som tutorial-damen sa jeg skulle gjøre.
TRS Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 maskinen restarter når jeg prøver og starte demoen, noen som har noen aning om hva som er galt? Har ikke varmeproblemer eller noe slikt
Passasjer Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Ganske gøy spill. Dette skal jeg nok kjøpe når det kommer..Hvis det får bra anmeldelser..
Uderzo Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jeg testet det litt i går, og det virket veldig lovende. Men jeg fikk aldri til å sende han fyren til interrogation, selv om jeg gjorde akkurat slik som tutorial-damen sa jeg skulle gjøre. Har samme problemet
Magus Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Du høyreklikker på rommet han er fanget i, og velger interrogate. Så klikker du på den stolen du vil sende han til.
eught Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Du høyreklikker på rommet han er fanget i, og velger interrogate. Så klikker du på den stolen du vil sende han til. Det var akkurat det jeg gjorde. "Stemmen" sier også at han skal bli avhørt, men det er ingen som kommer og henter ham.
Supposedly Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 maskinen restarter når jeg prøver og starte demoen, noen som har noen aning om hva som er galt?Har ikke varmeproblemer eller noe slikt Min restarter også. Første gang frøs maskinen bare, men andre gang restartet hele greia. Da hadde jeg slått av de bakgrunnsprogrammene jeg kunne slå av. Trodde ikke maskinen min var SÅ dårlig.
Aggex Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Syns bare det er irriterende med dei agentene som kommer ned i fallskjerm hele tiden. Ligger jo bodybags over hele labratoriet og hele "plenen" utenfor laben. Alle arbeiderene bærer bodybags isetede for å gjøre noe annet nyttig.
Bluebeans Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Syns bare det er irriterende med dei agentene som kommer ned i fallskjerm hele tiden. Ligger jo bodybags over hele labratoriet og hele "plenen" utenfor laben. Alle arbeiderene bærer bodybags isetede for å gjøre noe annet nyttig. Får satse på at fullversjonen har noen greier som gjør at man kan gjøre noe med likene! Som en ressurs
Keylar Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Nixon - (helt off topic) du spiller vel ikke Lineage 2 eller har gjort det ?
Bluebeans Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Nixon - (helt off topic) du spiller vel ikke Lineage 2 eller har gjort det ? Nope!
Keylar Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Nixon - (helt off topic) du spiller vel ikke Lineage 2 eller har gjort det ? Nope! ok, for det er en fyr i L2 som skriver navnet sitt helt som du gj0r Uten ^^ og han er sinnsyk :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå