bjovas Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 (endret) Red Orchestra er en fantastisk lovende (og allerede utrolig bra) realistisk wwii mod til UT2004, som utspiller seg på østfronten. Den har akkurat kommet i versjon 3, der vi endelig har fått stridsvogner. Dette er den perfekte trøst frem til OPF2 kommer i 2009, og jeg anbefaler alle å teste den! Screenshots finner dere her: http://redorchestramod.gameservers.net/for...indpost&p=70751 Bare spør om dere lurer på noe, men for all del: PRØV DENNE! Endret 25. november 2004 av Ghadafi
Xeenon_ Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Denne modden er genial! edit: post nr. 250 Endret 3. september 2004 av orcblood
bjovas Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 Nå har versjon 3.1 kommet.' Og den er bare så fantastisk deilig!
Desdichado Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hvordan kan du sammeligne Flashpoint med en wwii mod til UT2004? Utgangspunktet er så langt fra hverandre som det kan få blitt jo...
bjovas Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 (endret) Begge to er knallrealistiske fps-spill med fokus på infanteri og kjøretøy. RO har ingenting til felles med UT, bortsett fra selve enginen. Har du overhodet sett RO i sving? Alle som liker realistiske fps-spill (Flashpoint, Ghost Recon, Forgotten Hope, Americas Army) etc, etc) bør prøve Red Orchestra. Ikke la dere lure av at det er basert på UT2004 sin engine. Det er forøvrig samme engine som Americas Army, ingen mener vel at det ligner på Unreal? Endret 25. november 2004 av Ghadafi
ZeZar is BACK Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Må bare installere UT2K4 på nytt ...
bjovas Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 Absolutt. Det er egentlig synd at RO bruker UT2004 engine, tror det gir veldig mange et helt feilaktiig inntrykk av at RO er et arcade wolfenstein aktig spill.
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hvordan kan du sammeligne Flashpoint med en wwii mod til UT2004? Utgangspunktet er så langt fra hverandre som det kan få blitt jo... Skulle til å si det! en som liker RO kan HATE Flashpoint! Jeg var aldri noen fan av Flashpoint, men liker RO ganske godt. Grunner til å ikke sammenligne RO OG Flashpoint: Flashpoint er ikke basert på noe. RO er basert på WW2. Flashpoint har muligheter til å kjøre nært sagt et uendelig antall kjøretøy. RO har vel 3 forskjellige kjøretøyer.(?) Flashpoint er et eget spill RO er en mod +++ mye mer Grunner til å sammenligne RO og Flashpoint:
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 tror det gir veldig mange et helt feilaktiig inntrykk av at RO er et arcade wolfenstein aktig spill. Kremt...Hvilken sjanger er RO da?
bjovas Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 (endret) Først av alt: Om et spill er standalone eller en total conversion er totalt uinteresant. Er cs et spill eller en mod? Synes du det har noe å si i det hele tatt for hvem som vil like det? Har du spilt Wolfenstein? Det er 100% arcade action, med helt urealistiske våpen. At spillene har to forskjellige scenarier (WWII, kontra et fiktivt kald krigs opplegg) har ikke så mye å si for hvem som vil like de to spillene egentlig. Seff er det store forskjeller på RO og OFP, men det er også store likheter: Jeg nevner i fleng: Realisme: One shot kills, realistiske våpenmodeller, STORT utvalg våpen. Store maps. Man blir fort sliten. Flere personer kan kjøre kjøretøyer samtidig. Min påstand er at ALLE som likte OFP bør teste ut Red Orchestra, bare husk at RO er kun multiplayer, ikke singleplayer. Endret 25. november 2004 av Ghadafi
Octavian Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 er selv OFP fan til de grader. og må si jeg likte Red Orchestra. synd botene ikke funka så bra da. er det mange som spiller det online?
Glipp Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) er selv OFP fan til de grader. og må si jeg likte Red Orchestra. synd botene ikke funka så bra da. er det mange som spiller det online? post noen screenshots av modden.. den linken over funket ikke.... ja.. er OFP fan til de grader jeg også.. spillt det siden demoen, å nesten hver dag utover edit: fant screenies på gamershell Endret 9. desember 2004 av *Magnus*
bjovas Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Octavian, er et par norske servere, prøv dem!
Mildir Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 jeg spilte RO fra så og si begynnelsen til ut04-versonen, må si jeg likte det det MYE bedre når det var 2.0 altså før 3.0 kom med de idiotiske tanksene.. tanksene ødela hele spillet siden det først og fremst var et infanteri-spill(den delen jeg likte så godt)
FPShooter Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 er selv OFP fan til de grader. og må si jeg likte Red Orchestra. synd botene ikke funka så bra da. er det mange som spiller det online? Nei, det kan være vanskelig å finne servere som ikke er tomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå