Passasjer Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 (endret) Liker best det nye...Våpen, monster og alt. Men Doom I og II var ikke ment å være skumle? EDIT: psilocybe, gratulerer! Ser at du har blitt MOD. Endret 16. september 2004 av Mongo FuRY
Bear^ Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Doom serien har alltid vært litt "ekkel" men det er først med DOom 3 at du oppnår en virkelig skremsels faktor, men tror nok at gamle Doom serien var litt skummel på sin tid.
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 (endret) Liker best det nye...Våpen, monster og alt. Men Doom I og II var ikke ment å være skumle? Eh, jo?! Det var det som holdt på å gjøre DOOM ulovlig-gjort i Norge! Realismen, volden og skrekk-effektene! Men, alderen din sier noe da...så du har ingen ting å "skamme" deg over, annet enn at du gikk glipp av de "gyldne år"! EDIT: Ja, jeg var jo ikke en veldig stor del av de, jeg heller da, men jeg har satt meg mer inn i gamlere spill i senere tid, og dessuten fikk jeg min første "PC" som 5-åring da... *bortskjemte-lille-drittungen* Endret 19. september 2004 av MeTa][iC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå