Hanstale Skrevet 5. mai 2002 Skrevet 5. mai 2002 Lurer på hvor lang den optiske kabelen som går fra "Ex kortet" ( kortet for ekstern tilkobling) til selve boksen er. Lurer på hvor langt unna pc'en jeg kan sette boksen. Er det mulig å kjøpe til en lengre slik ledning for å få satt boksen et stykke unna pc'en?
HåkonN Skrevet 5. mai 2002 Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-05 15:37, Hanstale skrev:Lurer på hvor lang den optiske kabelen som går fra "Ex kortet" ( kortet for ekstern tilkobling) til selve boksen er. Lurer på hvor langt unna pc'en jeg kan sette boksen. Er det mulig å kjøpe til en lengre slik ledning for å få satt boksen et stykke unna pc'en? Hvor lang den er vet jeg ikke. Men hvis den skulle være for kort, går det selvfølgelig å kjøpe en lengre ledning. Men 10m optisk er ikke det billigste du kjøper av ledning.....
Inge Rognmo Skrevet 17. mai 2002 Skrevet 17. mai 2002 Denne kabelen er 3 meter lang, og er _ikke_ en optisk kabel,men en kabel med ca 40-50 ledere :wink: og D-sub kontakter. Se her: http://www.hardware-one.com/reviews.asp?aid=240&page=9 Inge Rognmo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå