Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring


Anbefalte innlegg

"Har fått 6 invites, men linken er "død". En del andre funksjoner er også "døde" som f.eks det å importere kontakter. Noen som har vært borte i de samme problemene?" For å sitere meg selv. Løsningen som ble skissert med å slette midlertidige filer, cokies og det å prøve en annen nettleser fungerer heller ikke.

Så jeg prøver en gang til; Er det noen som har opplevd dette, og har en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelper ikke det heller. Har skrudd av både pop up blokker i explorer og firewall, ja har skrudd av hele firewallen, bare for å ha prøvd det også. Irriterende problem

når man en ikke en gang kan importere kontakter, når det da vitterlig er en funksjon for det. Like før jeg glemmer hele den konton, til de tilbyr gmail til alle som vil ha. :thumbdown::love:

Lenke til kommentar
Takk for invite I hate Compaq, ,men etter jeg hadde laget konto så trykket jeg for å gå videre og fikk denne meldingen:Um... this link does not appear to be valid for Gmail.

 

hva gjør jeg nå??

Akkurat samme problemet her, og brukernavnet mitt er i tillegg låst til denne kontoen - uten at jeg får brukt den...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...