Gå til innhold

Rackmontert X-box RackBox


Anbefalte innlegg

Jeg er kanskje på litt tyn is med en X-box her, men det er jo tross alt bare pc-deler inni.

 

xbox.jpg

 

xbox%20top.jpg

 

Her ser man rammen av treverk jeg måtte lage for at xboxen skulle kunne henge fritt i de fire naglene jeg brukte i frontplata. Xboxen er festet i ramma med en gjennomgående jernstang. Det er ikke meningen at baksiden skal synes så finnishen er så som så. Av og på knapp samt eject ligger foreløpig oppi. Vet ikke helt hvordan jeg skal løse det. Trenger et 15 mm bor og det hadde jeg ikke i dag. Den fungerer der den henger nå. Innmaten er sterkt skåret opp med dremel, måtte trekke dvd-rom`en litt frem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her kommer litt flere bilder av det store prosjektet. Noe er ferdig mens andre ting er på vei.

 

Bilde av de to Nad 216 i rack, en er 3U og den andre 4U, var det jeg hadde for hånden. Den ene driver de to identiske subbene mine mens den andre driver den siste subben min. Har lagt inn alle cd`ene mine på pc`n.

 

nad.jpg

 

 

Her er det hjemmelagde racket, en høytaler og en av mine tre hjemmelagde subber. Har to av den lengst til høyre som blir drevet av den ene Nad`en

 

liten.jpg

 

Her er nærbilde av den andre subben.

 

stor.jpg

 

Her er min Nad dvd spiller, har demontert den for å feste en rackfront på den.

 

dvd.jpg

Lenke til kommentar

Er det ikke en gammale Prosjektør, styrings enhet du har nederst i det stativet ?

Synn at jeg allerede har kasta alle de kretskorta, som jeg hadde til det systemet

 

Tror faktisk jeg har noen reserve deler på loftet,.. Noen ekstra farge rør, hsuker ikke i farten, hvilke fager det er

men vis du hadde Produkt nummet på den "ELDRE" prosjektøren,.. så kunne jeg jo ha skjekka :D

Endret av yamano
Lenke til kommentar
Joda, det er til min Barco Data PC. Hvis du har noen gamle deler liggende så er jeg interessert.

Joda, jeg har "noen" Reserve-deler liggende her,..

http://www.dataportalen.com/yamano/Pic/up/P9060015.JPG :hmm:

Sefølgelig så Røk jo den eneste delen jeg ikke hadde, men "#&¤%¤" heller

Hadde ennda et av di kontroll borda ( det siste ble desverre brukt til Pc-mod )

Den gammle kontroll boxsen, har jeg brukt som Pc-mod, for de gamle dos spilla mine.... :blush:

Lenke til kommentar

Tilbake til prosjekt-alt-i-rack. DVD spilleren blir litt forsinket fordi jeg ikke kommer meg inn til byen for å kjøpe en tom rackfront. Hadde et annet prosjekt på gang, skulle sette et nytt Abit IC-7 MAX3 hovedkort inn i et DELL Dimension 8300 kabinett. Etter 6 kapphjul på dremelen og tett med popnagler fant jeg ut at strømforsyningen kræsjet med HK, monterte PSU foran for så å finne ut at cd-rom kræsjet også med HK. Da gikk kabinettet på dynga. Gidder ikke å legge ut bilder av det prosjektet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...