figure_02 Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 leter etter det overalt, men jeg finner det ikke. noen som kan legge ut en link?
MiSP Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Retningslinjene, punkt 8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Rapporteres.
cheeplix Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Ikke gjør det, mitt fucka seg når jeg cracka det.
Bear^ Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Når det kommer til bruk av crack finner jeg det mange ganger bedre enn å bruke plate. Noen ganger setter CD rommen min i et forferdelig bråk, som da sef skremmer vannet av meg.
pretensiøselns Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Når det kommer til bruk av crack finner jeg det mange ganger bedre enn å bruke plate. Noen ganger setter CD rommen min i et forferdelig bråk, som da sef skremmer vannet av meg. men det skal vi ikke diskutere her, vel?
TST Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg