AvanoX Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 kan vi få inn alle de forskjellige oppbyggnings-strategene til hver rase inn her!?!?! takk!!!
Dux ducis Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 (endret) Det finnes mange build-orders til hver rase. Det avhenger om hva du vil lage av units og om du vil teche(teche=få oppgraderinger, dvs at en som techer ofte har veldig lite styrker i starten mens han oppgraderer hovedbygningen sin for så å bygge avanserte styrker fort, altså få de før motsandern. Beklager hvis den forklaringen var dårlig ) Her er min orc-build: http://www.home.no/zythius/zythiusbuild.w3g Jeg satt her og skrev builden min, men det ble slitsomt, defor lagde jeg likegodt en replay på 3 min til dere hvor jeg viser min build.. Legg merke til at jeg har nå lært meg å bygge ting på riktige tidspunkt.. F. eks: jeg bygger et alter og jeg lager to peons i hovedbygningen min, når den første peonen er 60% ferdig så tar jeg en annen peon fra gullet til å bygge burrow, da blir de ferdig samtidig(burrow og altar altså) Ikke at jeg vet om min build er noe bra.. Endret 29. august 2004 av Zythius
Chasseur Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 (endret) jeg går som Night Elf: 1. lager 2 wisps 2. lar et wisp bygge Altar 3. Når det første wispet er ferdig lager jeg en Moonwell (Blir likt ferdig da..) 4. lager flere wisps like før de to første er ferdige 5. bygger en ancient of war 6. og etter det varierer det etter vilken tac.. EDIT: post 150!! (er det stort??) Endret 29. august 2004 av LordZyfeX
Kløno Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Orc: 1.Alle 5 i gruva. 2. Starter å bygge 4 nye peon. 3. Tar 1 peon fra gruva til trehogging. 4. Først bygde peon til baracs. nr. 2 til mat. nr. 3 til alter 5. tre-hoggeren har nå samla 40 tre, så da går han tilbake til gruva. 6. Peon nr 4 til mat. 7. når eg får nok peng igjen bygger eg peon nr. 5.osv
Haanz Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Human for raske footmen/rifles, ettersom kva du lik: - Altar + fire på gull, produser to bønder. Rallypoint der du vil bygge barracks. - Bygg barracks med første nye bonde - Når neste bonde er ca halvvegs ferdigprod. bygg gard med ein bonde frå gull. (Altar og gard blir nå ferdig likt og du får helt med ein gong) - Hald bondeproduksjonen oppe, men aldri meir enn to for vi vil ha gull til andre ting. Rally tredje produserte bonde til gullgruva, deretter resten til tre. - Når garden er ferdig, bygg ny. Når altar er ferdig send han til gullgruva. Du har nå 5 bønder på gullgruva og det skal du ALLTID ha - Barrack blir ferdig bygg footmen. Du får sikkert råd til to i kø. - Produser gardar kontinuerlig med same bonden. - Med ein gong du får 60 tre nå kan du bygge blacksmith og påfølgande beste unit i W3 Ja, det går an å skaffe rifles raskare, men da må du vere god med helt + militia, og du treng ikkje denne hjelpa.
H4ngm4N Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 (endret) for undead: 1. Send aco's til mina og ghoul til å hente ved 2. lag to nye aco's 3. lag altar og ziggurat med en av aco'ene (gjør dette så fort som mulig, ps, ja, jeg vet at zigguraten blir ferdig før altaret) 4. send de nye aco'sene til mina (bruk gjerne rallypoint) 5. bygg crypt så fort du får råd til det (vanligvis før de to aco'ene er ferdig) 6. bygg graveyard når du får råd til det 7. lag ghouls, (3-4, vanligvis 3 med mindre man rusher) 8. kommer ann på taktikk... Endret 30. august 2004 av H4ngm4N
siDDis Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 har ingen fast build lenger, komer heilt ann på map og motstander
Arve Systad Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 EDIT: post 150!! (er det stort??) neh Altså - build order kan vere alt fra veldig standard, til veldig ekstrem. Kommer litt an på åssn taktikk du kjører, og kor god du er (kor lenge du kan holde ut med kun en helt f eks. ).
TST Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Emnetittelen i denne tråden har blitt endret slik at det er lettere å forstå hva tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Originalt emnefelt: "building-order" her !?!?!"
Chasseur Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 02/09/2004 : 00:20 QUOTE (LordZyfeX @ 29/08/2004 : 21:59) EDIT: post 150!! (er det stort??) neh *sur på arve*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå